اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود سرانه 25 مترمربعی فضای سبز

مردم خضری خواهان افزایش فضای سبز شهری هستند

شهردار خضری، سرانه فضای سبز در شهر خضری را 25 متر مربع به ازای هر نفر عنوان کرد و گفت: همچنان همشهریان خواستار افزایش فضای سبز شهری هستند.

مردم خضری خواهان افزایش فضای سبز شهری هستند

سید حامد علوی‌ترشیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: خضری دشت بیاض مرکز بخش نیمبلوک و از توابع شهرستان قاین است.

وی ادامه داد: جمعیت شهر خضری بنا بر آمار سرشماری سال 85 مرکز آمار ایران چهار هزار و 930 نفر بوده است.

آسفالت 20 هزار متر مربع از معابر خضری در سال جاری

شهردار خضری با بیان اینکه تهیه و نصب چراغ‌های LED شهری از جمله برنامه‌های شهرداری خضری بوده است، تصریح کرد: این چراغ‌ها به صورت بارانی، پرچم و فنی و با اعتبار 20 میلیون تومان است.

علوی‌ترشیزی از فعالیت‌های عمرانی شهرداری خضری در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: جدول‌گذاری و آسفالت معابر مسکن مهر و اراضی 48 هکتاری، احداث فضای سبز مسکن مهر، احداث بلوار امامزاده عبدالله، بهسازی بهشت‌ها و نصب وسایل بازی پلی‌اتیلن از جمله فعالیت‌های عمرانی شهرداری خضری در سال جاری بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری خضری در سال جاری حدود 20 هزار متر مربع از معابر این شهر را آسفالت کرده است، متذکر شد: اعتبار هزینه شده برای این امر 350 میلیون تومان است.

اختصاص 45 میلیون تومان اعتبار برای گسترش فضای سبز

شهردار خضری متذکر شد: در چهار ماهه نخست سال جاری 250 میلیون تومان درآمد وصولی شهرداری خضری بوده است.

علوی‌ترشیزی با بیان اینکه این درآمدها در مصارف مختلف شهری هزینه می‌شود، یادآور شد: این مصارف شامل جدول‌گذاری، آسفالت معابر سطح شهر، تکمیل روشنایی میادین و بلوار‌های، گسترش فضای سبز سطح شهر و حقوق کارکنان بوده است.

وی، سرانه فضای سبز در شهر خضری به ازای هر نفر را 25 متر مربع عنوان کرد و افزود: در سال جاری گسترش فضای سبز در این شهر از برنامه‌های شهرداری بوده که 45 میلیون تومان اعتبار برای این مورد در نظر گرفته شده است.

علوی‌ترشیزی بیان داشت: شهروندان خضری همچنان خواهان افزایش سرانه فضای سبز هستند.

شهردار خضری با بیان اینکه در شهر خضری بافت فرسوده مصوب وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ساختمان‌های دارای آیتم‌های فرسوده شهری توسط شرکت تخصصی عمران مسکن‌سازان منطقه شرق تهیه و مساحت آن حدود 170 هزار متر مربع است.

انتهای پیام/69021/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول