اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون عمرانی استاندار

کلنگ باند دوم جاده بادرود ـ کاشان بر زمین زده شد

با حضور معاون عمرانی استاندار و فیروزی نماینده نطنز بادرود و قمصر کلنگ باند دوم جاده بادرود ـ کاشان بر زمین زده شد.

کلنگ باند دوم جاده بادرود ـ کاشان بر زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز با مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی استانداری اصفهان، فیروزی نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر، فرماندار، امام جمعه بادرود و دیگر مسئولان شهرستان و بخش، کلنگ ساخت باند دوم محور بادرود – کاشان به طول 10 کیلومتر و با اعتبار اولیه 94 میلیارد ریالی بر زمین زده شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به کوتاهی مسیر و تردد مردم بادرود و روستاهای تابعه از این محور، روزانه شاهد تردد حجم سنگینی از خودروهای سبک و سنگین به سمت کاشان، قم و تهران هستیم.

محمد فیروزی افزود: بیش از 10 سال است که محور بادرود - کاشان یک بانده است و در طی پنج سال گذشته فقط در حوزه استحفاظی شهرستان (20 کیلومتر) تعداد 42 نفر از هموطنان در تصادفات کشته و تعداد 342 نفر مجروح شده‌اند.

وی اضافه کرد: در محور بادرود - کاشان که یکی از پرترددترین جاده‌های کشور به شمار می‌رود به علت یک بانده بودن، سالانه شاهد تعداد بالایی تصادفات جرحی در این محور هستیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان خدمت بی‌منت مسئولان به مردم را وظیفه شرعی و قانونی هر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: تمامی مسئولان باید در ارائه خدمت صادقانه و بی‌منت بر مردم از هم سبقت بگیرند.

به گزارش فارس، شرکت وزین راه اصفهان به عنوان پیمانکار این پروژه انتخاب شده است.

انتهای پیام/63025/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول