اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف حمایت از ورزش پهلوانی صورت می‌گیرد

حضور تیم فولاد ماهان در لیگ برتر ورزش‌های پهلوانی جام پهلوان رزاز

باشگاه فولاد ماهان سپاهان با تیم‌داری در رشته هنرهای فردی و تیمی زورخانه‌ای همچنان بر حمایت خود از ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ادامه می‌دهد.

حضور تیم فولاد ماهان در لیگ برتر ورزش‌های پهلوانی جام پهلوان رزاز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان، سی و یکم مرداد ماه سال جاری لیگ برتر ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای "جام پهلوان رزاز" کلید خواهد خورد.

سید جلال زهرایی معاونت فنی و ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان در مصاحبه با سایت این باشگاه در خصوص لیگ 92 ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای چنین عنوان داشت: با توجه به نظر مساعد مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان و کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ گذشته تیم ماهان در سال جاری نیز به عنوان یک مدعی در رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی تیم‌داری می‌کند.

وی افزود: هدف اصلی این باشگاه حفظ و تقویت روحیه پهلوانی و جوان‌مردی است چرا که شاخصه اصلی این رشته ورزشی حرکت بر مدار جوانمردی و روحیه و منش اصل پهلوانی در فرهنگ ملی و مذهبی ایرانیان است.

زهرایی در خصوص تیم تشکیل شده هنرهای فردی و تیمی زورخانه‌ای عنوان داشت:سعی کرده‌ایم تیمی پر قدرت و شاخص را ببندیم تا همچون فصل گذشته به عنوان قطبی در این ورزش بدرخشیم، امیدوارم گامی که باشگاه فولاد ماهان سپاهان در این رشته ورزشی برداشته است موجبات رشد و ارتقاء لیگ و بازیکنان را فراهم آورد.

انتهای پیام/63006/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول