اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس:

ایرانی‌ها در نیکوکاری از سوی پیامبر تمجید شده‌اند

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت محمد (ص) نیز با اشاره به سلمان فارسی از نیکوکاری و دستگیری ایرانیان از مستضعفان تمجید کرده است.

ایرانی‌ها در نیکوکاری از سوی پیامبر تمجید شده‌اند

روح‌الله عباسپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همان‌طور که در آیات آخر سوره محمد (ص) آمده است، افرادی که در راه خدا انفاق و کمک کنند، خداوند مضاعف آن کمک را به او اعطا می‌کند.

وی افزود: اگر کسی در این زمینه نیز کوتاهی کند خداوند در قرآن می‌فرماید قومی دیگر که بهتر از شما این نیکوکاری را انجام دهد، آورده می‌شود.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در ادامه این آیه قرآن حضرت محمد (ص) به سلمان فارسی اشاره و می‌گوید طایفه و قومی که خداوند در نیکوکاری از آنها یاد کرده همین قوم سلمان فارسی هستند.

عباسپور یادآور شد: اگر فردی واقعا سر بر بالین بگذارد و نسبت به دیگر مردم بی‌تفاوت باشد باید در مسلمانی‌اش شک کرد.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت برگزاری جشن گلریزان در همه شهرها خاطرنشان کرد: همه وظیفه دارند در دستگیری از نیازمندان و مستضعفان تلاش کنند چراکه فلسفه روزه علاوه بر تقوا، یاد کردن از انسان‌های گرفتار است.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس ادامه داد: جشن گلریزان نیز کار ارزشمند و خوبی در کشور است که تاکنون نیز خروجی‌های مطلوبی در داخل کشور داشته است و در قزوین نیز تأثیرات خوب و مطلوبی از خود بر جای گذاشته است.

عباسپور تصریح کرد: باید از متولیان برگزاری جشن گلریزان تقدیر کرد چراکه این جشن گلریزان نتایج خوبی را در کشور داشته است.

وی تأکید کرد: البته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم ثابت کرده‌اند هرجا که وارد عرصه شوند، بی‌تردید آن کار موفق خواهد بود و در همین جشن گلریزان نیز که مردم ورود پیدا کرده‌اند می‌توان موفقیت را لمس کرد.

انتهای پیام/2667/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول