اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

جشن گلریزان آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: نبود سرپرست خانواده علاوه بر مشکلات مالی ممکن است فرزندان خانواده‌ها را نیز به فساد بکشاند و برگزاری جشن گلریزان علاوه بر دستگیری مادی، دستگیری اجتماعی و معنوی نیز است.

جشن گلریزان آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در روایت اسلامی دستگیری از فردی که درمانده شده و در شرایط سخت قرار گرفته، بسیار توصیه شده است.

وی افزود: ملت ایران خصوصیت دستگیری از دیگران را در خود دارند و در هنگام سختی و گرفتاری به یاری دیگران می‌شتابند که این مهم قابل ستایش بوده و ارزشمند است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زندانیان بی‌گناه و جرایم غیر عمدی که در زندان به سر می‌برند نیازمند همین دستگیری نیکوکاران هستند زیرا فردی که در زندان به سر می‌برد و توانایی پرداخت دیه را هم ندارد، خانواده‌اش در رنج و عذاب بوده و نیازمند حمایت نیکوکاران هستند.

حسینی یادآور شد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا زندانیان جرایم غیر عمد را آزاد کنیم زیرا نبود سرپرست خانواده علاوه بر مسائل مالی ممکن است فرزندان خانواده‌ها را نیز به فساد بکشاند و این کار خیر علاوه بر دستگیری مادی، دستگیری اجتماعی و معنوی نیز است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این جشن گلریزان و عمل خیر نیکوکاران از بالاترین اعمال است و این مراسم نیز می‌تواند در جلب مردم به انجام کار نیک که دستگیری از دیگران است، مؤثر باشد.

حسینی تأکید کرد: بی‌تردید نمایش مشکلات خانواده‌های زندانیان جرایم غیر عمد به شکل تصویر و یا خبر می‌تواند در تسهیل اعمال خیر مردم در این زمینه راهگشا باشد.

وی عنوان کرد: با بیان کردن مشکلات خانواده‌های آسیب‌دیده، کمک مردم و نیکوکاران نیز قطعا چند برابر خواهد شد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم استان قزوین در انجام این کار خیر همیشه پیشگام بوده و در آینده نیز خواهند بود.

حسینی در خاتمه با اشاره به اخبار مجلس عنوان کرد: مجلس آمادگی لازم را برای معرفی کابینه دولت جدید دارد و هنوز از اعضای این کابینه خبری به ما نرسیده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بحث جایگاه وزارت ورزش در دولت آینده نیز هنوز مطرح نشده و بی‌تردید در کمیسیون فرهنگی باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/2667/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول