اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال کشور

تکماش قزوین نخستین دیدار خود را با پیروزی آغاز کرد

تیم بسکتبال گروه صنعتی تکماش قزوین نخستین دیدار تدارکاتی خود را با پیروزی آغاز کرد.

تکماش قزوین نخستین دیدار خود را با پیروزی آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به آغاز رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور زمان باقی‌مانده است، تیم بسکتبال گروه صنعتی تکماش قزوین هم به عنوان یکی از تیم‌های دسته یک که سال گذشته موفق شد راهی این مسابقات شود، نخستین حضور خود را در رقابت‌های سوپرلیگ تجربه می‌کند.

تیم تکماش قزوین سال گذشته با استفاده از ترکیب بازیکنان توانمند بومی و چندین بسکتبالیست غیربومی با سرمربیگری ابوالقاسم کیانی و سرپرستی مهدی نوروزی کاری کارستان کرد و با عملکردی فوق‌العاده در مرحله پلی‌آف مقابل تیم مطرح و قدرتمند فولادماهان اصفهان به برتری دست پیدا کرد.

این تیم سال گذشته به پیروزی دست یافت تا این موفقیت حاصل تلاش جوانانی جویای نام باشد که می‌خواهند در بالاترین سطح رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم‌های مطرحی همچون پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران قد علم کنند و عیار خود را با بازیکنان شایسته ملی‌پوش کشورمان از جمله صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی وزن کنند.

همین امر موجب شد تا تمرینات آماده‌سازی تیم تکماش از هفته گذشته آرام آرام آغاز شود و بازیکنان این تیم در نخستین گام با توجه به اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در قزوین به مصاف این تیم بروند و خود را محک بزنند.

تیم تکماش قزوین در این دیدار دوستانه با ترکیب بازیکنان بومی خود و هدایتگری مهدی نوروزی در سالن شهید بابایی قزوین مقابل تیم جوانان کشورمان قرار گرفت که اتفاقاً در نهایت این بازیکنان تکماش بودند که موفق شدند با نتیجه 84 بر 74 به برتری دست پیدا کنند.

به طور حتم گرچه تمرینات تیم بسکتبال تکماش قزوین به طور جدی هنوز آغاز نشده است اما باید منتظر ماند و دید که مسئولان این تیم برای حضوری قدرتمند در سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور قصد انجام دادن چه کاری را دارند و قرار است برای شرکت در سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور به ویژه در فصل نقل و انتقالات چه برنامه‌هایی را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول