اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

شهرداری اراک در لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم‌داری می‌کند

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: شهرداری و شورای شهر اراک در لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم‌داری می‌کنند.

شهرداری اراک در لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم‌داری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اراک مبنی بر خرید امتیاز یک تیم فوتبال از لیگ دسته یک اظهار داشت: با توجه به علاقه و عشق جوانان این منطقه به ورزش فوتبال و از آنجا که حضور یک تیم فوتبال در شهر موجب ایجاد روحیه نشاط و شادابی می‌شود، شهرداری و شورای شهر اراک اقدام به خرید امتیاز یک تیم از لیگ دسته یک کرده‌اند که هم‌اکنون رایزنی‌های اولیه در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: شهرداری دو تیم از تیم‌های خوب حاضر در لیگ دسته یک را مد نظر قرار داده و به زودی نام تیم خریداری شده به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به برگزاری جلسات هم اندیشی با اعضای شورای شهر و شهرداری اراک گفت: این جلسات به منظور بررسی مسائل فنی و تخصصی برگزار شده تا بتوانیم با یک همدلی مناسب به جمع‌بندی خوبی در این زمینه برسیم.

ملکی ادامه داد: در حال حاضر شهرداری اراک در رشته‌های هاکی، سپک‌تاکرا و ورزش همگانی حمایت‌های بسیار خوبی از ورزشکاران این رشته داشته و افتخارات بسیاری را نیز کسب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: هیئت فوتبال استان نیز آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از فوتبال اعلام کرده و امیدواریم در سال جاری شاهد موفقیت رشته فوتبال در این استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان کارکنان استانداری گفت: روز گذشته مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام رمضان ادارات استانداری برگزار شد که در پایان تیم حوزه استاندار به مقام قهرمانی دست یافت و تیم امور اداری دوم شد.

به گفته وی این مسابقات با حضور هشت تیم از ادارات مختلف استانداری مرکزی برگزار شد.

انتهای پیام/87007/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول