اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهرامی در گفت‌وگو با فارس:

برترین‌های مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان قم معرفی شدند

رئیس هیئت فوتبال استان قم از معرفی برترین‌های پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم خبر داد.

برترین‌های مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان قم معرفی شدند

کریم بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: همانند لیگ‌های رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، امسال شاهد برگزاری لیگ خوبی در رده سنی پیشکسوتان بودیم و یاد و خاطره سال‌های دور فوتبال قم با حضور چهره‌های قدیمی در ترکیب تیم‌های مختلف به خوبی زنده شد.

وی ادامه داد: امسال پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم را سپری کردیم در حالی که به غیر از جنبه رقابتی این لیگ، مهم‌تر از همه استفاده از تجربیات عزیزان پیشکسوت برای توسعه فوتبال قم در ابعاد مختلف بود.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه از معرفی برترین‌های مسابقات لیگ پیشکسوتان و تیم‌های حاضر در این مسابقات خبر داد و ابراز کرد: در لیگی که اردیبهشت ماه آغاز شد و اوایل تیر ماه به پایان رسید، 16 تیم حضور داشتند و بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های مرحله مقدماتی در دو گروه هشت تیمی به انجام رسید، ادامه داد: با توجه به استقبال خوبی که از این رقابت‌ها شد، شاهد لیگ پویا و جذابی بودیم و در نهایت در مراسمی ویژه از تمام سرپرستان تیم‌های حاضر در این مسابقات  تقدیر به عمل آمد.

بهرامی بیان کرد: خلیل افسر سرپرست تیم بهمن، علی راد سرپرست تیم میلادی، محمد لاجوردی سرپرست تیم افشین، حسن نعیمی سرپرست تیم منطقه یک، ابوالفضل خوش لهجه سرپرست تیم خیام و منصور صفایی سرپرست تیم پاس از جمله کسانی بودند که از زحمات آنها قدردانی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از اصغر زرگر سرپرست تیم هلال احمر، داود معماریان سرپرست تیم استوار، ابوالفضل شمس سرپرست تیم مهر، جعفر کیانی سرپرست تیم بیت المقدس، ابوالفضل صولتی سرپرست تیم شاهین، اسماعیل زاده سرپرست تیم مبتکر، غلامعلی لاجوردی سرپرست تیم افسر، عباس امیری سرپرست تیم دژبان، رضا دلکش سرپرست تیم صنعت نفت و علی احمدی سرپرست تیم استقلال تقدیر شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه به برترین‌های لیگ پیشکسوتان فوتبال استان قم یادواره مرحوم نیکوبیان اشاره کرد و عنوان داشت: در این بخش با تقدیم لوح تقدیر و جایزه ویژه سپاس از بازیکنان اخلاق، فنی و آقای گل تجلیل شد.

وی یاد آور شد: عنوان بازیکن اخلاق به رضا خانی از تیم شاهین رسید در حالی که عنوان سرپرست نمونه را عباس امیری از تیم دژبان از آن خود کرد و در این دوره از مسابقات لیگ پیشکسوتان استان قم، عنوان داور نمونه به حسین چراغیان تعلق گرفت.

بهرامی بیان داشت: عنوان مربی اخلاق به رضا دلکش از تیم صنعت نفت رسید، ضمن اینکه عنوان فنی‌ترین بازیکن پنجمین دوره مسابقات لیگ فوتبال رده سنی پیشکسوتان استان قم را مهدی یگانه از تیم هلال احمر به خود اختصاص داد و کاپ اخلاق به تیم استقلال، عنوان فنی‌ترین مربی به حسن ایازی و عنوان آقای گل به رضا بلندیان رسید.

انتهای پیام/78002/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول