اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد خبر داد

تملک 9 زمین برای احداث پارکینگ در مشهد / 968 میلیارد ریال جرائم کسری پارکینگ

معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به 968 میلیارد ریال جرائم کسری پارکینگ در شش سال گذشته، گفت: تملک 9 زمین برای احداث پارکینگ در مشهد صورت گرفته است.

تملک 9 زمین برای احداث پارکینگ در مشهد / 968 میلیارد ریال جرائم کسری پارکینگ

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هوشنگ خندان دل ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر ضمن ارائه گزارش از اقدامات شش ساله معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در محل تالار شورا اظهار کرد: فضای پارکینگ موجود در مشهد به طور مجموع 18 هزار و 512 مترمربع است.

وی افزود: از این میزان فضای پارکینگ موجود در مشهد، 7 هزار و 523 متر مربع زیر نظر سازمان ترافیک و 10 هزار و 989 متر مربع پارکینگ‌های خصوصی است.

خندان دل با بیان اینکه شش پارکینگ طبقاتی در مشهد وجود دارد، خاطرنشان کرد: ظرفیت این پارکینگ‌ها در مجموع سه هزار و 490 فضای پارک بوده و مساحت کلی آن 96 هزار و 400 متر مربع است.

وی تصریح کرد: تعداد پارکینگ‌های مکانیزه موجود در مشهد نیز هشت پارکینگ بوده که با ظرفیت 261 فضای پارک، 2 هزار و 584 مترمربع مساحت را به خود اختصاص داده است.

معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از تعداد 12 پارکینگ همسطح زیر نظر شهرداری در مشهد خبر داد و افزود: پنج پارکینگ طبقاتی در حال احداث با ظرفیت 4 هزار و هم‌چنین مساحت 130 هزار و 500 مترمربع در سطح مشهد وجود دارد.

خندان دل از احداث پنج پارکینگ مکانیزه در مشهد خبر داد و یادآور شد: پنج پارکینگ مکانیزه نیز با ظرفیت 300 فضای پارک برای پارک و مساحت 3 هزار و 128 متر مربع در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد سه هزار و 642 فضای پارک برای پارکینگ‌های در دست طراحی اختصاص داده، همچنین پارکینگ‌های طبقاتی در دست طراحی شهرداری مشهد، چهار پارکینگ به مساحت 3 هزار و 800 متر مربع است.

معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به چهار پارکینگ مکانیزه در دست طراحی گفت: این تعداد پارکینگ با ظرفیت 142 فضای پارک و مساحت 628 متر مربع در دست طراحی است.

خندان دل تاکید کرد: شهرداری مشهد 9 مورد زمین به مساحت 7 هزار و 442 متر مربع برای احداث پارکینگ تملک کرده است.

به گفته معاون سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد درآمد حاصل از جرائم کسری پارکینگ از سال 86 تا پایان سال 91 درمجموع 968 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/70023/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول