اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر مشهد:

طرح جامع و تفصیلی مشهد به نتیجه نهایی می‌رسد

رئیس شورای شهر مشهد گفت: طرح جامع و تفصیلی مشهد در آینده‌ای نزدیک به نتیجه نهایی می‌رسد و در حال حاضر در جلسات غیرعلنی شورا به بحث و بررسی گذاشته شده است.

طرح جامع و تفصیلی مشهد به نتیجه نهایی می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شیرمحمدی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر در محل تالار شورا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در جلسات غیرعلنی شورا در هفته‌های اخیر مورد بحث و بررسی قرار گرفته، بحث طرح جامع و تفصیلی شهر مشهد است.

وی افزود: در این زمینه صحبت‌های بسیاری نظیر نوسازی بافت‌های فرسوده و بهسازی موضعی بافت‌ها، بهسازی بافت اطراف حرم و موارد مرتبط دیگر با طرح جامع و تفصیلی مشهد در جلسات غیرعلنی به بحث گذاشته شده که در آینده‌ای نزدیک با رسیدن به جمع‌بندی صحیح در جلسه علنی شورا اعلام می‌شود.

شیرمحمدی با بیان اینکه مفاهیم اولیه طرح جامع و تفصیلی شامل تراز اقتصادی و فیزیکی شهر و منابع درآمدی است، خاطرنشان کرد: برخلاف عقیده برخی که سکوت شورای شهر را به دلیل رضایت از بحث بافت فرسوده می‌دانند باید گفت که سکوت به معنای رضایت نیست و هم‌چنین شورای شهر سکوت نکرده بلکه در حال حاضر در قالب جلسات غیرعلنی به این بحث می‌پردازد.

وی ادامه داد: شورای شهر پس از رسیدن به جمع‌بندی و نتایج نهایی، بحث طرح جامع تفصیلی شهر مشهد را به شکل شفاف و همراه با اعداد و ارقام اعلام می‌کند،

رئیس شورای شهر مشهد پس از ارائه گزارش معاونت حمل و نقل شهرداری مشهد، گفت: انتظار داشتیم دراین گزارش علاوه بر ارائه ظرفیت‌ها و درصد‌ها، هزینه‌ها در قالب اعداد و ارقام نیز ذکر می‌شد.

به گفته شیرمحمدی شورای چهارم شهر مشهد مقدس باید نسبت به حوزه مدیریت حمل و نقل بار به ویژه در هسته‌های مرکزی توجه ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول