اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل خراسان‌ جنوبی خبر داد

واگذاری تسهیلات 100 میلیون تومانی به ناوگان‌های باری و مسافربری

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌ جنوبی گفت: برای نوسازی ناوگان‌های باری و مسافربری 100 میلیون تومان تسهیلات با بهره 15 درصد به متقاضیان واگذار می‌شود.

واگذاری تسهیلات 100 میلیون تومانی به ناوگان‌های باری و مسافربری

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم نصری صبح امروز در نشست مطبوعاتی حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی اظهار کرد: نوسازی ناوگان حمل و نقل حدود یک ‌ماه است که تحقق پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل در بخش باری و مسافربری برای نوسازی تسهیلات اعطا می‌کنند، ادامه داد: هر دستگاه کامیون از تسهیلات 100 میلیون تومانی از بانک مسکن برخوردار می‌شود.

تسهیلات با سود 15 درصد واگذار می‌‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌ جنوبی کارمزد این تسهیلات را 15 درصد اعلام و تصریح کرد: دوره پرداخت این تسهیلات هفت ساله است.

نصری با اشاره به عمر ناوگان باری یادآور شد: میانگین عمر ناوگان باری 21 سال است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های باری بالای 21 سال از رده خارج می‌شوند، اذعان داشت: این تسهیلات برای نوسازی ناوگان باری تعلق می‌گیرد.

بازپرداخت هفت ساله تسهیلات ناوگان مسافربری

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌ جنوبی از پرداخت 100 میلیون تومانی تسهیلات به ناوگان مسافربری خبر داد و متذکر شد: سود این تسهیلات 15 درصد است.

نصری با بیان اینکه دوره بازپرداخت این تسهیلات هفت ساله است، افزود: متقاضیان برای گرفتن این تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در گذشته گرفتن تسهیلات به سختی انجام می‌شد، اضافه کرد: در حال حاضر سند خودرو همراه با سفته برای گرفتن تسهیلات کفایت می‌کند.

پرداخت 40 میلیون تومان تسهیلات به مینی‌بوس‌داران با بهره 4 درصد

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی از پرداخت 40 میلیون تومان تسهیلات برای نوسازی ناوگان مینی‌بوس و ون خبر داد و گفت: این تسهیلات با بهره چهار درصد واگذار می‌شود.

نصری با بیان اینکه دوره بازپرداخت این تسهیلات پنج سال است، ادامه داد: هر فرد بر اساس علاقه می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند.

وی اذعان داشت: روش پرداخت این تسهیلات دادن سفته با میزان 120 درصد و با امضاء دو کارمند رسمی است.

انتهای پیام/69010/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول