اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری محقق می‌شود

نصب 7 دوربین تصویری در جاده‌های خراسان جنوبی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 13دستگاه دوربین در جاده‌های استان نصب است، گفت: تا پایان سال جاری هفت دستگاه دوربین تصویری در محورهای مواصلاتی استان نصب می‌شود.

نصب 7 دوربین تصویری در جاده‌های خراسان جنوبی

ابراهیم نصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: برای کنترل سرعت وسایل نقلیه در سطح استان، 13 دوربین تصویری نصب شده است.

وی از نصب هفت دستگاه دوربین دیگر درجاده‌های استان خبر داد و گفت: این دوربین‌ها تا شعاع پنج کیلومتر را پوشش می‌دهند و تا پایان سال جاری به تعداد 20 دوربین می‌رسد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی افزود: در خردادماه امسال تعداد یک‌میلیون و 339 هزار و 724 خودرو در محورهای مواصلاتی اصلی استان تردد داشته‌اند. 

نصری اضافه کرد: از مجموع ترددهای خودروها در محورهای مواصلاتی اصلی 24 درصد را خودروهای سنگین تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه 76 درصد از مجموع ترددهای در خردادماه شامل دستگاه‌های سواری است، گفت: تعداد تردد دستگاه‌های سواری در محورهای مواصلاتی اصلی یک‌میلیون و 20 هزار و 464 دستگاه ثبت شده است. 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی یادآور شد: در اردیبهشت‌ماه سال جاری یک‌میلیون و 120 هزار و 576 دستگاه خودرو در محورهای استان تردد داشته‌اند.

نصری تصریح کرد: میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان 20 درصد نسبت به اردیبهشت‌ماه افزایش داشته است.

وی تعداد سرعت‌های غیرمجاز ثبت شده در خردادماه را 276 هزار و 703 مورد برشمرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی اذعان داشت: تعداد سبقت‌های غیر‌مجاز در خردادماه و در محل دستگاه‌های تردد شمار 120 هزار و 765 وسیله نقلیه است.

نصری با بیان اینکه محور بیرجند ـ مود در خردادماه بیشترین تردد را داشته است، افزود: کمترین میزان تردد در محورهای سربیشه ـ درح بوده است.

انتهای پیام/69013/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول