اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و معدن کرمان خبر داد

سرانه 15 هزار تنی مصرف تخم‌مرغ در کرمان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: سرانه مصرف تخم‌مرغ در استان کرمان 15 هزار تن است و چهار هزار تن کمبود داریم.

سرانه 15 هزار تنی مصرف تخم‌مرغ در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن سلاجقه پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان گفت: موجودی برنج آرژانتینی در استان کرمان یک‌هزار و 178 تن بوده که 837 تن حواله صادر و 789 تن کالا از انبارها خارج شده است و 341 تن در انبارها کالا وجود دارد.

وی افزود: موجودی برنج هندی یک‌هزار و 179 تن بوده که 176 تن حواله صادر شده و خروجی کالا از انبارها 157 تن بوده است و یک‌هزار و 22 تن در انبار وجود دارد، همچنین موجودی برنج تایلندی یک‌هزار و 400 تن بوده که 435 تن حواله صادر شده و 254 تن آن از انبار خارج شده و 965 تن آن در انبارها باقی‌ مانده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: موجودی نخود 393 تن بوده که 173 تن حواله صادر شده و 127 تن آن از انبار خارج شده و 220 تن نخود در انبارها باقی‌مانده است و همچنین 589,5 تن عدس در انبارها موجود بوده که 222 تن آن حواله صادر شده که 164 تن آن از انبارها خارج شده و 367 تن آن در انبارها باقی‌مانده است.

وی تصریح کرد: موجودی گوشت قرمز منجمد 196 تن بوده که صدور حواله نداشته‌ایم و 154 تن آن از انبارها خارج شده و 42 تن آن در انبارها موجود است و همچنین موجودی گوشت مرغ منجمد دو هزار و 50 تن بوده که یک‌هزار و 500 تن حواله صادر شده و یک‌هزار و 400 تن از انبارها کالا خارج شده و 650 تن آن در انبارها موجود است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در مورد وضعیت تخم‌مرغ در استان کرمان گفت: 20 واحد توزیع و تولید در زمینه تخم‌مرغ در استان کرمان وجود دارد.

سلاجقه اظهار داشت: در زمانی که کمبود تخم‌مرغ در استان کرمان به‌وجود می‌آید، تخم‌مرغ‌‌هایی با برندهای مختلف به صورت دوره‌گرد در سطح استان کرمان توزیع می‌شود و تخم‌مرغ سالار یزد پایین‌ترین کیفیت را در بین تخم‌مرغ‌هایی دارد که از استان‌های دیگر وارد استان کرمان می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: 15 هزار تن سرانه مصرف تخم‌مرغ در استان کرمان است که چهار هزار تن کمبود تخم‌مرغ داریم و این کمبود را از استان‌های دیگر تامین می‌کنیم و در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ در بازار استان کرمان هر کیلو سه هزار و 900 تومان است.

سلاجقه اظهار داشت: توزیع کالاهای اساسی در اتحادیه‌ تعاونی‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در سطح شهر و استان کرمان نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/80018/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول