اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد فرماندار بناب از کمبود سرانه فضای آموزشی در این شهرستان

سرانه فضای آموزشی بناب پاسخگوی دانش‌آموزان بنابی نیست

فرماندار بناب با انتقاد از کمبود سرانه فضای آموزشی در شهرستان بناب گفت: با توجه به تک نوبتی شدن شیفت مدارس و از سویی رشد جمعیت در شهرستان بناب تعداد مدارس شهری و روستایی پاسخگوی جمعیت زیاد دانش‌آموزان نیست.

سرانه فضای آموزشی بناب پاسخگوی دانش‌آموزان بنابی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بناب با بیان اینکه اعتبارات استانی امسال بیشتر برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام اختصاص خواهد یافت؛ افزود: در اعتبارات استانی امسال برای توسعه و احداث مساجد اعتبار خوبی پیش‌بینی شده و بر اساس تصویب مجلس شورای اسلامی 20 درصد بودجه به این مورد اختصاص یافته که البته هنوز ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه تا امروز میزان اعتبارات ملی شهرستان مشخص و ابلاغ نشده است؛ افزود: طرح‌های بزرگی مثل استادیوم ورزشی، پل روگذر میدان معلم، پایاب سد علویان، آسفالت راه روستایی، تصفیه‌خانه فاضلاب شهری و فاز دوم انتقال آب به دشت بناب و جاده بناب - نقده در انتظار تخصیص اعتبارات ملی هستند.

وی از مسئولان ادارات جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی خواست اعتبارات ملی مربوط به حوزه خودشان را که شامل طرح‌های زیربنایی است، از طریق نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

فرماندار بناب همچنین با انتقاد از کمبود سرانه فضای آموزشی در شهرستان بناب خاطرنشان کرد: با توجه به تک نوبتی شدن شیفت مدارس و از سویی رشد جمعیت در شهرستان بناب تعداد مدارس شهری و روستایی پاسخگوی جمعیت زیاد دانش‌آموزان نیست.

وی تصریح کرد: اینکه مسئولان استانی و کشوری معتقد هستند بخش خصوصی و خیرین باید این کمبودها را جبران کنند قابل قبول نیست. چون آنها به تنهایی قادر به جبران این همه کمبود نبوده و علاوه بر آن بخش خصوصی مسئول ایجاد زیرساخت‌ها نیست.

برقی سرانه فضای این شهرستان را از متوسط استانی بالاتر دانسته و گفت: به دلیل مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت زیرساخت‌های خوبی در این زمینه ایجاد شده است.

انتهای پیام/60002/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول