اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما در دیدار با خبرنگاران فارس کرمانشاه:

بنگاه سخن‌پراکنی BBC ذهن مخاطبان را فریب می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به بنگاه سخن پراکنی BBC و عملکرد شیطنت‌آمیز آن اشاره کرد و گفت: این شبکه با انتشار چند خبر معتبر، اخبار کذب را منتشر می‌کند و ذهن مخاطبان را فریب می‌دهد.

بنگاه سخن‌پراکنی BBC ذهن مخاطبان را فریب می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما پیش از ظهر امروز در دیدار با سرپرست و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری فارس استان کرمانشاه بیان داشت: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی به آحاد مختلف جامعه بر عهده دارند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اصحاب رسانه باید همیشه مراقب باشند و در انتشار اخبار و مطالب با ظرافت عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر رعایت صداقت و امانت‌داری در انتشار مطالب توسط اصحاب رسانه، عنوان کرد: رسانه‌ها باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و با قلمشان آب به آسیاب دشمن نریزند.

وی به بنگاه سخن پراکنی BBC و عملکرد شیطنت‌آمیز آن اشاره کرد و افزود: این شبکه با انتشار چند خبر معتبر، اخبار کذب را منتشر می‌کند و ذهن مخاطبان را فریب می‌دهد.

علما کار خبرگزاری‌ها را حساس توصیف کرد و بیان داشت: خبرگزاری‌ها با انتشار سریع اخبار، منابع خبری برای مخاطبان هستند و در این راستا زحمات زیادی می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خطاب به خبرنگاران خبرگزاری فارس استان کرمانشاه گفت: امیدوارم با توکل به خدا و با بصیرت و ولایت‌مداری همچون گذشته در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارید.

انتهای پیام/2700/س40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول