اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

عده‌ای با نام قرآن دست به جنایات مورد نظر اسرائیل می‌زنند

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر قرآن درست فهمیده شود، با نام قرآن از اسرائیل و آمریکا حمایت نمی‌شود و عده‌ای از مردم و کودکان بی‌گناه کشته نمی‌شدند.

عده‌ای با نام قرآن دست به جنایات مورد نظر اسرائیل می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در نشست هماهنگی طرح ضیافت الهی ائمه جمعه استان کرمانشاه اظهار داشت: ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و این ماه، بهار بندگی و عبادت و معنویت است.

علما با اشاره به اینکه در زمان پیامبر (ص) با کمبود امکانات روزه می‌گرفتند، ادامه داد: آن‌چه امروز برای اسلام سرمایه است، قرآن و مفسران قرآن است.

امام جمعه کرمانشاه قرآن را پشتوانه فکری و معنوی انسان‌ها دانست و تاکید کرد: باید به‌وسیله قرآن خود و جامعه را نورانی کنیم.

علما تصریح کرد: قرآن برای همه انسان‌ها رحمت است و عمل‌کنندگان به قرآن، عرفای اهل بهشت هستند و امروز باید قرآن در اجتماع و جوانان پیاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه هر شخصی باید به اندازه سعه وجودی خود، قرآن را در خود پیاده کند، بیان داشت: اگر قرآن درست فهمیده شود، با نام قرآن از اسرائیل و آمریکا حمایت نمی‌شود و عده‌ای از مردم و کودکان بی‌گناه کشته نمی‌شدند.

علما مشکل امروز مستکبران عالم را اسلام و آموزه‌های قرآن اعلام کرد و بر پیاده شدن اسلام ناب محمدی (ص) در اجتماع بشری تاکید کرد.

وی ماه رمضان را ماه توجه بیشتر به قرآن عنوان کرد و ابراز داشت: باید قرائت، تفسیر و معنایی از قرآن ارائه شود که صحیح و دلنشین باشد تا جوانان جذب و به‌ شکل صحیح تربیت شوند.

علما با اشاره به اینکه دنیای غرب در تربیت نسل جوان مستأصل مانده، اعلام کرد: ما کتاب تربیت داریم و همین موجب ترس دشمنان از انتقال پیام‌های اسلام شده و تعطیلی شبکه‌های ما نمونه‌ای از هراس عینی دشمنان دین خداست.

انتهای پیام/2700/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول