اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

برجسته کردن شعارهای انقلاب از ویژگی‌های بارز دولت دهم است

امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت شعارهای انقلاب را برجسته و به آن افتخار کرد و این از نقاط برجسته دولت است.

برجسته کردن شعارهای انقلاب از ویژگی‌های بارز دولت دهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: در جلسه اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب که در واقع جلسه آخر دولت دهم با مقام معظم رهبری بود، چند نکته قابل ذکر است.

علما ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب فرمودند همه دولت‌ها را حمایت می‌کنند و این نشان از دید بلند رهبر معظم انقلاب دارد.

وی افزود: نکته دیگری که مقام معظم رهبری بدان اشاره فرمودند، این بود که این دولت شعارهای انقلاب را برجسته و به آن افتخار کرد و این از نقاط برجسته دولت است.

*حضرت خدیجه (س) نماد بارز اقتصاد مقاومتی بود

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س)، بیان داشت: یازده امام (ع) به حضرت خدیجه (س) منتسب است و ایشان تاجر اول مکه بود و همه تجار تحت‌الشعاع اموال حضرت خدیجه (س) بودند.

علما با اشاره به اینکه حضرت خدیجه (س) پس از ازدواج با پیامبر (ص) اموال خود را در راه اسلام گذاشت، تصریح کرد: ایشان با خدا معامله کرد و نماد بارز اقتصاد مقاومتی بود. حضرت خدیجه (س) ایستاد و تمام اعتبارش را به اسلام تقدیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه حضرت خدیجه (س) باید الگوی همه افراد جامعه باشد، گفت: مقاومت حضرت علی (ع) و بخشش اموال حضرت خدیجه (س) در راه اسلام دو عامل همه‌گیر شدن اسلام بود.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: افراد خیر باید به اندازه توان خود به فقرا کمک کنند و یکی از برکات ماه مبارک رمضان، صله‌رحم است.

علما با اشاره به سال‌روز تشکیل شورای نگهبان، بیان داشت: شورای نگهبان یکی از ارکان اساسی و روح قوانین ما است و حق بزرگی بر گردن انقلاب دارد.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت عبادت در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و عنوان کرد: روزه گرفتن در گرما و عبادت خالصانه از اجر و ثواب عظیمی برخوردار است.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول