اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

وجود بیش از 800 بیمار خاص در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از وجود بیش از 800 بیمار خاص در استان خبر داد.

وجود بیش از 800 بیمار خاص در کهگیلویه و بویراحمد

اسحاق غلامپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به تعداد بیماران خاص در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 800 نفر بیمار خاص در استان وجود دارد که تامین اجتماعی خدمات گسترده‌ای به صورت رایگان به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی بیماران خاص در استان را شامل بیمارانی از جمله تالاسمی، دیالیزی و هموفیلی عنوان کرد و گفت: بیماری‌های ام ‌اس و سرطانی جزو بیماران خاص محسوب می‌شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که خدمات گسترده‌ای به بیمه شدگان در سطوح مختلف ارائه می‌شود در حال حاضر بیش از 64 قلم دارو وارد عرصه خدمات‌دهی تامین اجتماعی به جامعه هدف می‌شود.

غلامپور در بخش دیگر از این گفت‌وگو اظهار داشت: حدود و صدور قراردادها را شورای عالی بیمه‌ها تعیین می‌کند و در حال حاضر در بخش دولتی 90 درصد هزینه درمان را بیمه‌ها و 10 درصد دیگر را بیماران پرداخت می‌کنند که در خصوص بخش خصوصی این امر به نسبت بالعکس است.

وی تعداد مراکز طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی را 40 هزار مرکز عنوان کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات در جذب پزشکان متخصص در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در گذشته مشکلات عدیده‌ای برای جذب پزشکان متخصص وجود داشت و امروزه در حوزه تامین اجتماعی تلاش‌های زیادی در خصوص جذب پزشکان متخصص صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: شاید کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی باشد که 80 درصد خدمات را به پزشکان متخصص حوزه تامین اجتماعی ارائه می‌کند و در حال حاضر نیز در جذب متخصص مشکل وجود دارد که انتظار می‌رود این مشکل در آینده‌ای نزدیک رفع شود.

انتهای پیام/82011/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول