اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌ها نهم و دهم

مراجعه بیماران به خارج از چهارمحال و بختیاری 50 درصد کاهش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کاهش 50 درصدی مراجعه بیماران این استان به استان‌های مجاور به منظور استفاده از خدمات درمانی در دولت‌های نهم و دهم خبر داد.

مراجعه بیماران به خارج از چهارمحال و بختیاری 50 درصد کاهش یافت

رضا ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: حوزه درمان استان در هشت سال اخیر شاهد تحولات بسیاری بود که وقوع این تحولات بستر رشد و توسعه استان را بیش از پیش محقق ساخت.

وی افزود: تا پیش از روی کار آمدن دولت نهم یک‌هزار و 200 تخت بیمارستانی در استان وجود داشت، این در حالیست که در حال حاضر افزون بر یک‌هزار و 470 تخت بیمارستانی در استان وجود دارد.

ایمانی تعداد پزشکان متخصص در ابتدای دولت نهم را 150 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد پزشکان متخصص استان در حال حاضر به 240 نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افزایش آمار پرستاران استان خبر داد و گفت: تا سال 84 افزون بر 580 پرستار در مراکز درمانی استان مشغول به فعالیت بودند، این در حالیست که در حال حاضر یک هزار و 220 پرستار به بیماران خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به تأسیس و راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی در استان، اظهار کرد: راه‌اندازی کلینیک‌های درمانی در شهرهای شهرکرد، فارسان، بروجن و لردگان که روزانه به 6 هزار مراجعه کننده خدمات رسانی می‌کنند از دیگر اقدامات شاخص درمانی دولت در استان چهارمحال و بختیاری محسوب می‌‎شود.

ایمانی از کاهش 50 درصدی مراجعات مردمی این استان به استان‌های مجاور برای استفاده از امکانات درمانی خبر داد و گفت: با توسعه مراکز درمانی در استان و بهبود سطح خدمات ارائه شده به مردم شاهد کاهش مراجعات مردم استان به استان‌های مجاور هستیم.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول