اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس خبر داد

افزایش بودجه بیمارستان 96 تختخوابی تویسرکان به 3,2 میلیارد تومان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به این‌که در لایحه دولت 2,2 میلیارد تومان برای بیمارستان 96 تختخوابی قائم پیش‌بینی شده بود، گفت: با پیگیری‌های لازم بودجه این بیمارستان به 3,2 میلیارد تومان افزایش یافت.

افزایش بودجه بیمارستان 96 تختخوابی تویسرکان به 3,2 میلیارد تومان

محمد‌مهدی مفتح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به این‌که پیگیری و بررسی همه مسائل شهرستان در نشست‌های کارشناسی در هر حوزه با شرایط مختص به خود در حال انجام است، اظهار داشت: کار کارشناسی رسیدگی به مشکلات بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) تویسرکان با واکاوی کارشناسان بهداشت و درمان به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: تسریع در بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج)، اقدام نسبت به تأمین برخی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مورد نیاز نیز مصوب شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس یکی از ضعف‌های بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) را در رابطه با آموزش عنوان کرد و از حضور هیئتی از کارشناسان در حوزه بهداشت و درمان برای آموزش رعایت استانداردهای درمانی در تویسرکان خبر داد.

وی به رفع مشکلات شهرداری‌های تویسرکان، سرکان و فرسفج اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم رضایت مردم از وضعیت کنونی کشتارگاه شهرستان، 500 میلیون تومان وام برای احداث کشتارگاه جدید تویسرکان اختصاص داده شد.

مفتح مساعدت‌های موردی به شهردارهای شهرستان را از جمله اقدامات مقرر شده در این برنامه دانست و گفت: درخواست قیر یارانه‌ای شهرداری به دلیل این‌که زمینه اجرایی نداشت، پذیرفته نشد.

وی در خصوص وضعیت کنونی پروژه بیمارستان 96 تختخوابی تویسرکان به فارس گفت: در لایحه دولت 2,2 میلیارد تومان برای بیمارستان 96 تختخوابی قائم پیش‌بینی شده بود که با پیگیری‌های لازم به رقم 3,2 میلیارد تومان افزایش یافت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان این‌که متاسفانه در سال‌های قبل پیگیری‌های لازم برای قرارگیری این بیمارستان جزو طرح‌های مهر ماندگار صورت نگرفته است، تاکید کرد: اگر پروژه بیمارستان 96 تختخوابی در طرح مهر ماندگار قرار می‌گرفت امروز بیمارستان وارد فاز تجهیزات می‌شد.

وی با اشاره به آغاز مجدد ساخت و ساز پروژه در روزهای آینده با اعتبار 500 میلیون تومان تصریح کرد: ما به دنبال تخصیص بودجه برای تسریع ساخت و ساز بیمارستان 96 تختخوابی هستیم.

مفتح صنعت گردشگری را مهمترین شاخص در بحث رشد اقتصادی تویسرکان دانست و ادامه داد: با توجه به بنیه قوی شهرستان در بحث صنعت گردشگری، توسعه و تقویت این مقوله سبب افزایش درآمد، گردش پول و گسترش اشتغال می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان خواستار استفاده بهینه از این ظرفیت در زمان باقیمانده از دولت دهم شدم، ادامه داد: با استقرار دولت یازدهم در راستای هدفمند شدن توسعه صنعت توریسم و گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های بنیادی در این زمینه در تویسرکان اقدام خواهم کرد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس اظهار داشت: شناسایی و معرفی نقاط توانمند گردشگری و توریسم‌پذیر در حوزه‌های فرهنگی، دینی، تاریخی با بهره‌وری از ابزار تبلیغ در راستای جذب مسافران مثمر ثمر است. 

وی تصریح کرد: با جدیت تمام پروژه‌های چهارخطه جوکار ـ تویسرکان، کنگاور ـ تویسرکان، تویسرکان ـ سرکان ـ همدان و گنجنامه ـ تویسرکان را دنبال می‌کنیم چراکه توسعه راه‌ها شاه‌ کلید شکوفایی تویسرکان است.

مفتح از برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی تویسرکان سخن گفت و اظهار داشت: ایجاد کارخانه صنعتی متناسب با اقلیم شهرستان پس از ایجاد زیرساخت‌ها از جمله برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/89010/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول