اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان

4 کشتی‌گیر و 2 مربی قمی به اردوی آماده سازی می‌روند

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: چهار کشتی گیر و دو مربی کشتی فرنگی قم از دوشنبه این هفته به اردوی آماده سازی تیم ملی می‌روند.

4 کشتی‌گیر و 2 مربی قمی به اردوی آماده سازی می‌روند

محسن وزیری در حاشیه برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نونهالان قم که در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: برای دستیابی به موفقیت لحظه‌ای آرام و قرار نداریم و همانگونه که می‌بینید همزمان با برگزاری رقابت‌های استانی، کشتی گیران ما باید در اردوی تیم ملی شرکت کنند.

وی از حضور کشتی گیران قمی در اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد و افزود: کشتی گیران قمی در چهار وزن در تلاش برای عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌های آسیایی مغولستان در این اردو حضور می‌یابند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: کشتی‌گیران قمی در حالی از دوشنبه این هفته یعنی هفدهم تیرماه به اردو می‌روند که در واقع این اردو مرحله پایانی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان محسوب می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی کادر فنی تیم ملی نوجوانان، مرحله پایانی اردوی آمادگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی مغولستان تا اول مرداد ماه در خانه کشتی شماره دو تهران به انجام خواهد رسید.

وزیری با اشاره به اعلام اسامی کشتی گیران حاضر در این اردو از سوی فدراسیون کشتی اضافه کرد: چهار کشتی گیر قمی در اوزان 42، 58، 76 و 85 کیلوگرم در این مرحله از برنامه‌های آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی حضور می یابند.

وی یادآور شد: محمدجواد رضایی در وزن 42 کیلوگرم، مهدی مرادحاصلی در وزن 58 کیلوگرم، مهدی ابراهیمی در وزن 76 کیلوگرم و علیرضا فتاحی منش در وزن 85 کیلوگرم کشتی گیران قمی حاضر در این اردو محسوب می‌شوند.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم اضافه کرد: تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در مغولستان آماده می‌شود.

این مسئول متذکر شد: کشتی قم آنقدر غنی است که در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان نیز شاهد حضور ناصر مهرآرا تهرانی از مربیان بسیار پرتلاش و با دانش کشتی قم هستیم، ضمن اینکه عباس مهران پور از قم نیز مربی بدنساز تیم ملی محسوب می‌شود.

وزیری با بیان اینکه کمتر از یک ماه دیگر به آغاز پیکارهای آسیایی باقی مانده اذعان داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان آسیا روزهای سوم تا ششم مرداد ماه در شهر اولان باتور پایتخت مغلوستان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/78002/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول