اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز دوشنبه به مقصد سمنان

کشتی گیران آزاد کار قم به کشتی جام استان برتر اعزام می‌شوند

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: جوانان با استعداد کشتی قم روز دوشنبه این هفته راهی پیکارهای کشتی آزاد جام استان برتر کشور می‌شوند.

کشتی گیران آزاد کار قم به کشتی جام استان برتر اعزام می‌شوند

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اعزام جوانان کشتی گیر قم به پیکارهای کشتی آزاد جام استان برتر کشور اظهار کرد: تیم کشتی قم برای حضور در رقابت‌های کشتی جام استان برتر روز دوشنبه هفدهم تیرماه عازم سمنان می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها از روز سه‌شنبه هجدهم تیر ماه به میزبانی هیئت کشتی استان سمنان به انجام می‌رسد، اضافه کرد: در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از استان‌های هرمزگان، بوشهر، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان حضور دارند و با کشتی گیران جوان کشتی آزاد قم به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط برگزاری مسابقات کشتی آزاد جام استان برتر اظهار داشت: پیکارهای کشتی جام استان برتر در میان استان‌های مرتبط با هر گروه به صورت تیم به تیم در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم همچنین با بیان اینکه رقابت‌های جام استان برتر در هر گروه به صورت متمرکز در یک روز در قالب دو گروه چهار تیمی و به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد، بیان داشت: هر تیم شرکت کننده متشکل از 11 کشتی‌گیر، دو مربی، یک سرپرست و یک داور بین‌المللی خواهد بود.

وی با بیان اینکه هزینه‌های برگزاری رقابت‌های یاد شده بر عهده میزبان مسابقات خواهد بود عنوان داشت: تیم‌ها پس از انجام وزن‌کشی به دو گروه چهار تیمی تقسیم شده و مسابقات خود را برگزار خواهند کرد و پس از انجام مسابقات گروه‌های مختلف، تیم‌های اول هر گروه برای مقام اول و دوم، تیم‌های دوم هر گروه برای مقام سوم و چهارم، تیم‌های سوم هر گروه برای مقام پنجم و ششم و تیم‌های چهارم هر گروه برای مقام هفتم و هشتم با هم مسابقه خواهند داد.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به وضعیت تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها بیان داشت: در کشتی آزاد اگر چه مانند کشتی فرنگی توفیقات ما در مسابقات کشوری زیاد نبود اما اطمینان دارم به زودی پا به پای کشتی فرنگی در کشتی آزاد نیز موفق خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: وزن کشی مسابقات این گروه از ساعت 18 روز دوشنبه هفدهم تیر ماه با دو کیلوگرم ارفاق وزن انجام می‌شود و رقابت تیم‌های حاضر برای کسب جواز صعود در روز سه‌شنبه هجدهم تیر ماه برگزار خواهد شد.

حلوایی افزود: همچنین قضاوت مسابقات به عهده داوران اعزامی همراه تیم‌ها است و فدراسیون کشتی برای هر تشک یک نفر داور ارشد و یک نفر سرپرست فنی و دو نفر ژوری معرفی و اعزام خواهد کرد و به همین خاطر حضور داور بین‌المللی به همراه تیم الزامی است.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول