اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال صبای قم:

لیگ را با کسب بهترین نتیجه برابر ملوان شروع می‌کنیم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تمام سعی ما این است که در دیدار خانگی هفته نخست با ملوان بندر انزلی لیگ سیزدهم را با کسب یک نتیجه خوب آغاز کنیم.

لیگ را با کسب بهترین نتیجه برابر ملوان شروع می‌کنیم

ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تاکید کرد: به دست آوردن پیروزی در تمام دیدارهای خانگی از همین بازی نخست برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اولویت مهم تیم صبا است تا لیگ موفقی داشته باشیم.

وی در ادامه راجع به دیدار تیم‌های صبا و ملوان در آغاز لیگ سیزدهم بیان داشت: ملوان حریف خوب و قابل احترامی است ولی فوتبال امروز بر اساس تغییرات و تحولات آن جذاب و تماشایی است و ما در دیدار هفته نخست به دنبال پیروزی در خانه خواهیم بود.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: خوب می‌دانیم که ملوان با توجه به آوردن یک مربی خارجی، با شیوه‌ای متفاوت نسبت به آنچه که در فصل قبل از این تیم دیدیم به میدان می‌آید، به خصوص اینکه ملوان نیز تیم خود را تغییر داده است اما در میدان مسابقه رقیب جدی این تیم برای کسب سه امتیاز هستیم.

وی ابراز داشت: به محض آغاز بازی حساس هفته نخست با ملوان بندر انزلی، تلاش و کوشش بسیاری برای پیروزی خواهیم داشت، زیرا استراتژی ما در این فصل کسب پیروزی در تمام دیدارهای خانگی است تا خاطرات خوب لیگ یازدهم را که منجر به صعود صبا به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شد، تکرار کنیم.

بختیاری‌زاده عنوان داشت: بازیکنان ما هم اکنون در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، ما مهره‌های خوبی جذب کرده‌ایم و نفرات جدیدی که به تیم فوتبال صبای قم پیوسته‌اند کیفیت و توانایی خوبی دارند و می‌توانند برای صبا در لیگ امسال مثمرثمر باشند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تماشاگران قمی در این دیدار و سایر بازی‌های خانگی این فصل حمایت کاملی از تیم صبای قم داشته باشند تصریح کرد: واقعا نیاز تیم این است که صبا به پشتوانه آنها در لیگ سیزدهم و جام حذفی عملکرد خوبی داشته باشد.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: با توجه به اردوی آماده‌سازی بسیار خوبی که در اردبیل و بازی‌های تدارکاتی خوبی که در تهران برگزار کرده‌ایم و همچنین شروع به موقع تمرینات و برنامه‌های تدارکاتی از نظر روحی، جسمی و وحدت تاکتیکی در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.

تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود از هفته آغازین فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 پنجشنبه سوم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول