اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

شاخص اعتدال؛ اصول انقلاب و خط امام و مشی رهبری است

معاون حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: شاخص اعتدال؛ اصول انقلاب و خط امام و مشی رهبری است و همه باید جهت استقرار این اعتدال در مسیر ولایت و رهبری حرکت و دولت یازدهم را جهت استقرار اعتدال در جامعه یاری کنیم.

شاخص اعتدال؛ اصول انقلاب و خط امام و مشی رهبری است

محمود خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: دولت یازدهم که با شعار اعتدال و تدبیر بر سرکار آمده است کلید خود را در زمینه اعتدال و تدبیر با معرفی کابینه به مجلس خواهد زد و باید تا شروع معرفی کابینه منتظر ماند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: امّا دولتی که با شعار اعتدال بر سرکار آمده است باید در صراط مستقیم ولایت، عمل به قانون اسلامی و قوانین کشور و پرهیز از قانون‌شکنی و استقرار اعتدال براساس عقلانیت مبتنی بر وحی و آموزه‌ها دینی باشد.

خدری گفت: همه ما بر این باوریم که شاخص اعتدال، اصول انقلاب و خط امام و مشی رهبری است و همه باید جهت استقرار این اعتدال در مسیر ولایت و رهبری حرکت و دولت یازدهم را جهت استقرار اعتدال در جامعه یاری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شکی نیست که توسعه و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف در کشور نیازمند پشتوانه عظیم مردمی و مشارکت همه مردم در این زمینه است.

خدری گفت: یک ارگان یا یک اداره خاص قطعاً نمی‌تواند در اشاعه این فرهنگ مذهبی و دینی موفق باشد، برنامه‌ریزی دقیق همراه با ردیف بودجه‌ای خاص به آموزش و پرورش با توجه به نقش اساسی و کاربردی آموزش و پرورش در پرورش و تعلیم جوانان نیز می‌تواند به فرهنگ حجاب و عفاف کمک شایانی کند. معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: خانواده‌ها نیز با نهادینه کردن پرورش مبانی دینی و تحکیم از طریق رسانه‌ها و اساتید صاحب‌نظر در این زمینه می‌توان برای اشاعه این فرهنگ، آماده کرد که رسانه‌ها، صدا و سیما، اینترنت نقش تعیین‌کننده‌ای در هدایت افکار عمومی، اصلاح محیط و فرهنگ عمومی، تغییر محیط و فرهنگ جامعه به عهده دارند.

خدری ادامه داد: با تعلیم و تربیت صحیح فرهنگ عفاف و حجاب در صدا و سیما و رسانه‌های جمعی، می‌توان تا حد زیادی آن را در جامعه توسعه بخشید، چرا که حجاب و پوشش اسلامی از جمله باورها و ارزش‌های اسلامی است که باید در رسانه‌ها بیشتر به آن پرداخته شود.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار استاد مطهری رسانه را همانند مسجد، یک مرکز مذهبی ـ تربیتی قلمداد کرده و می‌گوید: لازم است در کنار مسجد، رادیو و تلویزیون هم برنامه‌های مذهبی داشته باشند.

خدری افزود: متأسفانه در جوامع غربی به اسم مدرنیسم فرهنگ برهنگی را تبلیغ می‌کنند که شعاع آن به کشورهای اسلامی خصوصاً کشورهای حاشیه خلیج‌فارس هم رسیده است و آنها با نفوذ در رسانه‌های کشورهای اسلامی به اسم مدرنیسم و مدرنیته عملاً فرهنگ بی‌بندباری و برهنگی را تبلیغ می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول