اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسوول ستاد روحانی در دشتی:

روحانی با انتخاب نقطه اعتدال از بروز هرگونه تنش جلوگیری کرد

مسئول ستاد روحانی در شهرستان دشتی گفت: دکتر روحانی هر چند از گروه‌ها و احزاب گوناگون حمایت می‌شد، ولی با انتخاب نقطه اعتدال از بروز هر گونه تنش و تفرقه جلوگیری کرد.

روحانی با انتخاب نقطه اعتدال از بروز هرگونه تنش جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، اصغر منصوری نسب ظهر امروز در نشست اعضای ستاد مرکزی دکتر روحانی در بوشهر و شهرستان دشتی که در خورموج برگزار شد، گفت: خیلی مهم بود که دکتر روحانی نقطه اعتدال را انتخاب کرد، اعتدال، محور کار ایشان شد، در تاریخ سیاسی ایران هم از افراط و هم از تفریط ضربه خورده‌ایم و نقطه اعتدال ترکیب اندیشه خاتمی و هاشمی است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر نیاز به انسان‌های خردمند و با فضیلت و دارای حرمت‌های اجتماعی داریم، تاکید کرد: سبد مدیریتی استان بوشهر یک سبد تکراری است و فقط جابه‌جایی صورت می‌گیرد، به طوریکه برای نسل روشنفکر، تحصیل‌کرده و عوام قابل قبول نیست و باید از ظرفیت نخبگان، جوانان و شخصیت‌هایی که در استان مطرح هستند، استفاده کنیم.

رابط ستاد دکتر روحانی در بوشهر و تهران نیز گفت: وظیفه خود می‌دانم مشکلات و نظرات را جمع‌بندی و به ستاد روحانی منتقل کنم.

محمد سالاری افزود: برای توسعه استان کارگروه‌هایی تشکیل می‌شود تا بدانند دغدغه‌ها چیست.

وی ادامه داد: زیاده‌خواهی و مطالبه‌های ناحق اعضای برخی ستادها به ضرر مردم تمام می‌شود.

سالاری تصریح کرد: البته کسانی که در ستاد دکتر روحانی فعالیت داشته‌اند، فرصت طلب نبوده‌اند، چون انسان فرصت‌طلب دنبال ریسک نیست.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول