اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره درآمد و امور مشترکین شرکت آبفار استان بوشهر خبر داد

مصرف 90 درصد آب در روستاها توسط مشترکین خانگی

رئیس اداره درآمد و امور مشترکین شرکت آبفار استان بوشهر گفت: 90 درصد کل آب تأمین شده توسط مشترکین خانگی و 10 درصد توسط مشترکین غیر خانگی به مصرف می‌رسد.

مصرف 90 درصد آب در روستاها توسط مشترکین خانگی

محمدرضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هم اکنون این شرکت دارای 72 هزار و هفت مشترک خانگی، 4 هزار و 973 مشترک غیرخانگی است که 90 درصد کل آب تأمین شده توسط مشترکین خانگی و 10 درصد توسط مشترکین غیر خانگی به مصرف می‌رسد.

وی گفت: هم اکنون 485 روستا و چهار روستا که به تازگی به شهر تبدیل شده‌اند، تحت پوشش این شرکت هستند.

احمدی ادامه داد: هم اکنون 42 درصد از قبوض آب بها توسط مشترکین به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود که این شاخص نسبت به سال گذشته 22 درصد رشد داشته است.

وی مهم‌ترین هدف از طرح پرداخت غیرحضوری قبوض آب بها را صرفه‌جویی در وقت، هزینه و انرژی کمک به کاهش مصرف سوخت، سهولت در امور روستاییان، گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک و سرعت در ارائه خدمات عنوان کرد.

احمدی افزود: این مهم با تعامل صورت گرفته با بانک‌های عامل و فراهم کردن زیرساخت‌های پرداخت الکترونیکی توسط بانک‌ها و انجام فعالیت‌های تشویقی،‌ آموزش و اطلاع رسانی به مشترکان توسط این شرکت در زمینه‌های پرداخت الکترونیکی است و امیدواریم که روز به روز شاهد افزایش اینگونه پرداخت‌ها باشیم.

احمدی راه‌های پرداخت غیرحضوری قبوض آب بها را دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروشگاهی، تلفن بانک، همراه بانک و اینترنت عنوان کرد.

رئیس اداره درآمد و امور مشترکین شرکت آبفار استان بوشهر همچنین در خصوص میزان واگذاری انشعاب در 2 ماهه اول سال‌جاری گفت: در 2 ماهه اول سال‌جاری تعداد 755 انشعاب به مشترکین واگذار شده که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشته، همچنین طی این مدت 483 کنتور تعویض شده است.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول