اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

بیمارستان 200 تختخوابی 17 شهریور برازجان نباید تعطیل شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 200 تختخوابی 17 شهریور برازجان نباید تعطیل شود.

بیمارستان 200 تختخوابی 17 شهریور برازجان نباید تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد پنج‌شنبه شب در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: در سا‌ل‌های اخیر خدمات خوبی در بخش بهداشت و درمان در استان بوشهر و شهرستان دشتستان صورت گرفته ولی باید این حوزه فعال‌تر شده و خدمات بیشتری بر اساس نیازهای مردم ارائه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه شاهد هستیم در اکثر مواقع بیماران برای ادامه درمان خود به استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند و با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه باید تجهیزات و خدماتی ارائه شود تا شاهد این سفرها نباشیم.

وی اضافه کرد: امروزه علم پزشکی پیشرفت‌های بسیار خوبی در کشور ما دارد و شاهد ارتقای سطح کیفی و تجهیزات هستیم که قابل مقایسه با گذشته نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان دشتستان و شهر برازجان تاکید کرد: مراجعات زیادی از شهرستان‌ها و روستاهای مختلف استان به شهر برازجان به‌منظور دریافت خدمات پزشکی و درمانی صورت می‌گیرد و لازم است سطح درمان و امکانات شهرستان افزایش یابد.

موسوی‌نژاد ابراز داشت: در سه سال اخیر نیز خدمات ارزنده‌ای توسط مدیریت شبکه بهداشت و درمان دشتستان و کارکنان و مجموعه درمانی صورت گرفته که نادیده گرفتن آنها اجحاف است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث بیمارستان شهید گنجی در برازجان گفت: بدلیل مراجعات زیاد و نیاز بیماران به‌ویژه از مناطق همجوار ضروری بود تا بیمارستان جدیدی افتتاح شود ولی در دوره‌های گذشته جانمایی و طراحی این بیمارستان به خوبی صورت نگرفت.

این مسئول تصریح کرد: راه‌اندازی بیمارستان 160 تخت‌خوابی شهید گنجی نباید موجب تعطیلی بیمارستان 200 تخت‌خوابی هفده شهریور شود و فقط تغییر و جابجایی در ساختمان، مشکل مردم را برطرف نخواهد کرد.

موسوی‌نژاد خواستار افزایش ظرفیت‌ها و امکانات بیمارستان‌های جدید و قدیم شهر، توجه به مراکز بهداشتی و درمانی روستاها و به‌کارگیری پزشکان متخصص جدید شد.

انتهای پیام/2452/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول