اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور

باروبن این‌بار میهمان شاهرودی‌اش را در قزوین گل‌باران کرد

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال باروبن با پیروزی پر گل میهمان شاهرودی‌اش را با شکست بدرقه کرد.

باروبن این‌بار میهمان شاهرودی‌اش را در قزوین گل‌باران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته هفدهم از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال باروبن قزوین در سالن شهید بابایی قزوین پذیرای تیم کات شاهرود بود که در پایان موفق شد با نتیجه سنگین پنج بر دو این حریف را با شکست بدرقه کند.

تیم باروبن با پیروزی مقابل تیم کات شاهرود نشان داد که کمی دیر از خواب غفلت بیدار شده است، زیرا با این نتیجه این تیم با کسب هفت پیروزی، چهار تساوی و شش شکست با کسب 25 امتیاز با دو پله صعود در جدول در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم باروبن که دومین فصل حضور خود را در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، گرچه سال گذشته تا آستانه سقوط به مرحله زیرگروه فوتسال باشگاه‌های کشور هم رسید، اما از حق نباید گذشت که در این فصل به وی‍ژه نیم فصل دوم عملکرد خوبی را از خود بر جای گذاشت و چه بسا بازیکنان این تیم اگر مقابل برخی از تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دادند، شاید در حال حاضر یکی از گزینه‌های صعود به مرحله پلی‌آف شناخته می‌شدند.

به طور حتم مسئولان و کادر فنی تیم باروبن از هفته ششم با آوردن محمد باغبان صالحی مربی مطرح و کهنه‌کار فوتسال استان قزوین، به تیم خود شوک بزرگی را وارد کردند و شاید اگر باغبان صالحی از ابتدای فصل به این تیم ملحق می‌شد، می‌توانست در پایان نیم فصل امتیازهای به مراتب بهتری را برای تیم باروبن به ارمغان آورد، زیرا تیم باروبن در پایان نیم فصل تنها توانست 9 امتیاز را کسب کند و در جایگاه نهم جدول 10 تیمی گروه شمال قرار بگیرد.

بدون شک آمار امتیازی تیم باروبن نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم عملکرد خوبی را در نیم فصل دوم از خود بر جای گذاشته‌اند، به طوری که گرچه یک دیدار دیگر تا بسته شدن پرونده این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشورمان باقی‌مانده است، اما شاگردان باغبان صالحی تا این لحظه موفق شده‌اند، 16 امتیاز را از آن خود کنند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول