اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور

تیم شهید فرجی مقابل میهمان خود متوقف شد

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شهید فرجی قزوین مقابل میهمان خود متوقف شد.

تیم شهید فرجی مقابل میهمان خود متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته هفدهم از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال شهید فرجی قزوین که در سالن یادگار امام الوند پذیرای تیم صدرنشین مقاومت البرز بود در نهایت مقابل میهمان خود به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

تیم فوتسال شهید فرجی که در دیدار رفت خود در کرج مقابل تیم مقاومت با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داده بود، در بازی برگشت این فرصت را داشت که با گرفتن سه امتیاز حساس این دیدار به نوعی نتیجه دیدار رفت را جبران کند که البته این امر در پایان این بازی محقق نشد.

بازیکنان تیم فوتسال شهید فرجی قزوین با تساوی مقابل تیم مقاومت البرز با 11 پیروزی، دو تساوی و چهار شکست با کسب 35 امتیاز جایگاه دوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند و به نظر می‌رسد با توجه به اختلاف چند امتیازی نسبت به صدر جدول، در پایان این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را با همان رتبه و جایگاه نایب‌قهرمانی به پایان برسانند.

شاگردان رضا زرخانلی در تیم شهید فرجی در این فصل از مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تا به حال نتایج خوبی را مقابل رقیبان از خود بر جای گذاشته‌اند و البته نباید این نکته را به راحتی از یاد برد که بازیکنان شهید فرجی این عملکرد را در نخستین فصل حضورشان در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به نمایش گذاشته‌اند و به طور حتم همین مسئله اثبات می‌کند که مسئولان و کادر فنی این تیم با برنامه‌ریزی در این فصل از مسابقات شرکت کرده‌اند.

تیم فوتسال شهید فرجی با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی جواز حضور در مرحله پلی‌آف و حذفی را به دست می‌آورد و باید برای صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیم نخست گروه جنوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور برود تا در صورت پیروزی مجوز حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول