اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته صورت گرفت

دستگیری 48 شکارچی حیات وحش در فارس

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: یگان حفاظت محیط زیست این استان در هفته گذشته در چند عملیات ضربتی موفق به دستگیری 48 شکارچی متخلف شدند.

دستگیری 48 شکارچی حیات وحش در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حسینعلی ابراهیمی‌کارنامی بر ادامه گشت و کنترل مناطق با شدت بیشتر و برخورد قاطع با متخلفان و متجاوزان به عرصه‌های طبیعی این استان تاکید کرد و افزود: از این متخلفان 37 اسلحه  ساچمه‌زنی و گلوله‌زنی، در عملیات مختلفی که کارکنان یگان شهرستان‌های جهرم، سعادت شهر، قیر، بختگان، خنج، زرین دشت، داراب، نیریز، استهبان، لار، آباده، لامرد، فراشبند، مرودشت، بوانات و گشت سیار اداره کل صورت پذیرفت کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: از این متخلفان 150 متر تور ماهی‌گیری غیرمجاز و 240 ماهی و 109 لاشه کبک، تیهو، دراج و کبوتر وحشی، 49 پرنده زنده‌گیری شده کبک و تیهو، باقرقره، قمری و بلدرچین و دو پرنده شکاری عقاب و سارگپه و یک سنجاب ایرانی زنده‌گیری شده و لاشه شش کل و پازن و یک قوچ و پنج سر خرگوش کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس اذعان داشت: همچنین در این مدت پرونده 40 متخلف آتش زدن کاه و کلش در این استان به مقامات قضایی ارجاع شد.

انتهای پیام/‌2448/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول