اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

همایش فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست برگزار شد

همایش فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست با همکاری مشترک اداره کل حفاظت محیط زیست همدان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در همدان برگزار شد.

همایش فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان، همایش بین اداره کل حفاظت محیط زیست همدان و سازمان نظام مهندسی استان همدان تحت عنوان بررسی امور قابل واگذاری حفاظت محیط زیست همدان به بخش خصوصی برگزار شد.

در این همایش مدیرکل محیط زیست استان همدان با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط زیست به ویژه شهید عبدالله یاری اظهار کرد: این همایش در راستای بررسی زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته محیط زیست برگزار شده تا با راهکارهایی که ارائه می‌شود و توانایی فارغ‌التحصیلان بتوانیم بخشی از مشکل بیکاری را حل کنیم.

قربانعلی محمدپور افزود: اشتغال برای دو گرده از افراد جامعه به منظور ایجاد شغل معنی پیدا می‌کند و در همین راستا نیز تفاوتی بین کارجو و بیکار وجود دارد.

وی با اشاره به موضوع اصل 44 قانون اساسی و واگذاری امورات و تصدی‌گری به بخش‌های خصوصی و تشکل‌ها بیان داشت: با سیاست‌های پیش روی نظام که امروزه مجریان این موضوع را دنبال می‌کنند راهی نداریم جز اینکه به سمت تولید برویم تا به اشتغال پایدار دست یابیم.

محمدپور تصریح کرد: امید است کارجویان و فارغ‌التحصیلان با اتکا به قدرت ایمان و جوانی و اعتماد به نفسی که دارند و آموزش حرفه شغلی را که می‌بینند در دستیابی به شغل پایدار موفق و موید باشند.

در پایان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان نیز به ارائه دیدگاه‌های خود در این همایش پرداخت و کارشناسان بخش‌های مختلف محیط زیست استان از جمله حقوقی، انسانی و طبیعی، آموزش فارغ التحصیلان را در جریان دستورالعمل‌ها و قوانین محیط زیست قرار دادند.

انتهای پیام/89006/ک/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول