اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «اهدای عضو، اهدای خون، هدیه‎ای برای نجات انسان‎ها» انجام شد:

اجرای طرح «قرار مهربانی» در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اجرای طرح «قرار مهربانی» با شعار «اهدای عضو، اهدای خون، هدیه‎ای برای نجات انسان‎ها» در سطح استان خبر داد.

اجرای طرح «قرار مهربانی» در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری پیش از ظهر امروز در جمع امدادگران و اعضای هلال‎احمر گلستان اظهار داشت: طرح «قرار مهربانی» با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و بهره‎مندی از اهدای خون و اهدای عضو در تمام شهرستان‎ها با همکاری سازمان انتقال خون و جمعیت هلال احمر استان انجام گرفت.

وی از اجرای طرح ضیافت نور در استان خبر داد و تصریح کرد: جوانان عضو جمعیت هلال احمر در هیئت حضرت علی‎اکبر (ع) برنامه‎های مختلف فرهنگی، مذهبی و ... برگزار می‎کنند که قریب به 2 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‎دهند.

فعالیت 15 هزار نجاتگر و امدادگر در طرح‎های امداد و نجات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه 15 هزار نجاتگر و امدادگر در طرح‎های امداد و نجات فعالیت می‎کنند، خاطرنشان کرد: قریب به 60 هزار نفر در طرح‎های تابستانه ثبت نام کرده‎اند.

اکبری از اجرای طرح ظرفیت‎سازی کانون‎های دانشجویی در گلستان خبر داد و یادآور شد: به دلیل اینکه در تابستان عمده دانشگاه‎ها تعطیل است برنامه‎های مجازی و غیرحضوری با طراحی وبلاگ و سایت‎هایی به کانون‎های دانشجویی سپرده شده است که در این مدت کانون‎های دانشجویی غیرفعال نشوند.

وی هدف از طرح مذکور را تداوم کار دانشجویی در طرح ظرفیت‎سازی عنوان کرد و گفت: این طرح درصدد است ارتباط جمعیت هلال‎احمر با کانون‎های دانشگاهی قطع نشود تا در آینده مجددا به ظرفیت‎سازی جدید نپردازیم.

ظرفیت‎سازی آموزشی در هلال احمر گلستان 150 هزار نفر است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه آموزش‎های همگانی، عمومی و تخصصی از طریق این نهاد صورت می‎گیرد، اذعان کرد: امسال بنا داریم در حوزه آموزش‎های تخصصی و آموزش‎های عمومی 10 هزار نفر را تحت آموزش قرار دهیم.

اکبری با بیان اینکه مجموع ظرفیت‎سازی آموزشی 150 هزار نفر است، ادامه داد: در این راستا 120 هزار نفر آموزش‎های همگانی، 20 هزار نفر آموزش‎های عمومی و قریب به 10 هزار نفر نیز آموزش‎های تخصصی فرا می‎گیرند که منتج به امدادگر و نجاتگر می‎شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش‎های مختلف در طول سال انجام می‎گیرد، اظهار داشت: 40 درصد این آموزش‎ها در تابستان اتفاق می‎افتد که پیشرفت خوبی در این زمینه داریم و در اواسط تابستان به این آمار خواهیم رسید.

انتهای پیام/83001/ق30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول