اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشستی با حضور خیرین مطرح شد

22 هزار یتیم مینابی در انتظار حمایت

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب از وجود 22 هزار یتیم نیازمند حمایت در این شهرستان خبر داد.

22 هزار یتیم مینابی در انتظار حمایت

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده پیش از ظهر امروز در جمع خیرین مینابی با بیان این‌که زندگی انسان‌ها بر یکدیگر تاثیرگذار است و بین زندگی افراد یک جامعه رابطه متقابل وجود دارد، اظهار داشت: جامعه سالم و با نشاط موجب می‌شود که افراد از سلامت روان بالاتری برخوردار باشند و نشاط روحی و جسمی افراد نیز موجب افزایش امنیت و اعتماد اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی در ادامه با ذکر این مطلب که حس انجام اعمال خیر را باید در وجود آحاد جامعه بیدار کرد، افزود: هر عمل خیر راه را برای اعمال خیر بیشتر و بزرگتر باز می‌کند.

فرماندار ویژه میناب خاطرنشان کرد: اعمال خیر انسان‌ها در دنیا همانند حلقه‌های یک زنجیر به هم متصل هستند.

خدادادزاده در بخش دیگری از سخنان خود تشکیل انجمن خیرین را عاملی در راستای جذب بیشتر مشارکت و کمک‌های مردمی عنوان کرد و گفت: انجمن خیرین می‌تواند ضمن انسجام بهتر افراد نیکوکار، امور خیرخواهانه و نیک را نیز هدفمند کند.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه به تشریح برخی امور خداپسندانه در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، حمایت از ایتام و کودکان بی‌سرپرست، مشارکت در ساخت و احداث مسجد، مدرسه و بیمارستان، دستگیری از افراد بی‌بضاعت و کمک به معلولان و بیماران نیازمند از مهم‌ترین اموری است که نیازمند ورود جدی افراد خیر است.

وی خدمات صورت گرفته در هرمزگان و شهرستان میناب توسط خیرین را تحسین برانگیز و قابل تقدیر دانست و افزود: با مشارکت و بهره‌گیری از ظرفیت افراد خیر و سخاوتمند می‌توان بخش اعظمی از مشکلات در حوزه‌های مختلف را برطرف کرد.

معاون استاندار هرمزگان با تاکید بر تشکیل و راه‌اندازی انجمن خیرین در میناب اظهار داشت: با تشکیل انجمن خیرین و ساماندهی کمک‌های افراد نیک‌اندیش می‌توان مشکلات نیازمندان را بهتر و به نحو مطلوب‌تری حل کرد.

خدادادزاده در ادامه از وجود 22 هزار یتیم نیازمند در میناب خبر داد و به آمار بالای معلولیت‌ها در میناب اشاره کرد و افزود: بسیاری از این قشر نیز در زندگی با مشکلات فراوان معیشتی مواجه هستند که باید برای رفع مشکلات آنان تلاش کرد.

فرماندار ویژه میناب همچنین با تاکید بر مشارکت خیرین در جشن گلریزان در این شهرستان گفت: زندانیان جرائم غیرعمد در این ماه مبارک چشم امیدشان به دستان پر سخاوت خیران است.

انتهای پیام/88004/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول