اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سیریک:

کالاهای اساسی طرح ضیافت ماه رمضان در سیریک توزیع می‌شود

معاون فرماندار سیریک از توزیع کالاهای اساسی طرح ضیافت در این شهرستان خبر داد.

کالاهای  اساسی طرح ضیافت ماه رمضان در سیریک توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، احمد محمودی صبح امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: تداوم برنامه‌ریزی برای پاسخگویی به نیاز بازار در شرایط مناسبت‌های ملی و مذهبی، تصمیم‌گیری در خصوص قیمت‌ها و قیمت‌گذاری کالاها و خدمات و سیاست‌گذاری‌های کلان در مورد عرضه و تقاضای کالاهای حساس و استراتژیک در تنظیم بازار بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برنامه تامین و توزیع کالاهای اساسی مردم در قالب  نمایشگاه عرصه مستقیم طرح ضیافت، ویژه ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است و برخی از این اقلام از جمله گوشت، مرغ ، شکر، حبوبات ، روغن، برنج و خشکبار در سطح شهرستان در حال توزیع است.

معاون فرماندار سیریک ادامه داد: بازرسین، ناظرین، اتحادیه‌ها، صنوف و همچنین تعزیرات حکومتی باید با گرانفروشی در بازار برخورد جدی داشته باشند و در این موضوع، نباید سهل انگاری و تساهل صورت گیرد.

محمودی با بیان اینکه هدف از برگزاری ستاد تنظیم بازار چاره اندیشی برای تنظیم و بهتر کنترل کردن قیمت اجناس و کالاها در بازار شهرستان است، اظهار داشت: موضوع نظارت بر قیمت‌ها در بازار نباید تبدیل به یک مقوله فرسایشی و مبتلا به روزمرگی شود بلکه مدیران و مسئولان مربوطه باید در راستای حفظ و صیانت از منافع مردم و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان، با جدیت کافی وارد عمل شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه پرفیض رمضان توسط اداره صنعت، معدن و تجارت  برای رفاه حال مردم و سهولت دسترسی به کالاهای ضروری و اساسی تاکنون در سطح شهرستان 24 تن مرغ منجمد ایرانی، به قیمت هر کیلو 51500 ریال، 46 تن شکر  هر کیلو 16000 ریال، 2 تن حبوبات نخود و عدس و  120 تن برنج هندی توزیع و  یا در حال توزیع است.

انتهای پیام88004/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول