اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اسلامی:

عملیات مرصاد افتخار نظام است

امام جمعه تاکستان با اشاره به سالروز تهاجم وسیع عراق و منافقان به خاک ایران اسلامی در آستانه اجرای قطعنامه 598 تصریح کرد: عملیات مرصاد که با پیوند ارتش، سپاه و بسیج در مناطق غربی کشور در مقابله با دشمن صورت گرفت امروز افتخاری برای نظام و ملت می‌باشد.

عملیات مرصاد افتخار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان در مصلی نماز جمعه این شهر اظهار داشت: بردباری و صبر برابر سختی‌های روزه‌داری در ایام و روز‌های گرم دارای فضیلت و برکات بسیار بوده و اجر اخروی را برای انسان‌ها به بار می‌آورد.

امام جمعه شهرستان تاکستان پرهیزکاری را عامل نجات انسان از عذاب اخروی دانست و تصریح کرد: در چنین ایام مبارک و پر فضیلتی مسلمانان و شیعیان باید با تلاوت قرآن و تهذیب نفس به تقوای الهی دست یافته و به رضای الهی نزدیک‌ و نزدیک‌تر شوند.

وی با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری ابراز داشت: مقام این بانوی گرانقدر به اندازه‌ای والا و ارزنده است که خداوند متعال به واسطه جبرئیل بر وی سلام و درودش را رسانده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: طبق تحقیقات و پژوهش‌های فراگیر به انجام رسیده این حقیقت آشکار و مسلم شده است که حضرت خدیجه پیش از نکاه به رسول خدا با هیچ مرد دیگری ازدواج نکردند و موضوع ازدواج آن بانوی عالی مقام با دو مشرک پیش از پیامبر صرفا تحریف تاریخی است.

اسلامی به ایام شهادت جناب مختار سقفی اشاره کرد و افزود: جناب مختار در مدت حیات خویش با رشادت و اراده قاتلان عاشورا را به درک واصل کرد و قلب اهل بیت رسول خدا را شاد و خوشحال کرد.

وی با اشاره به سالروز تهاجم وسیع عراق و منافقان به خاک ایران اسلامی در آستانه اجرای قطعنامه 598 پرداخت و تصریح کرد: یادمان عملیات مرصاد که با پیوند ارتش، سپاه و بسیج در مناطق غربی کشور در مقابله با دشمن صورت گرفت امروز افتخاری برای نظام و ملت می‌باشد.

امام جمعه شهرستان تاکستان در پایان نسبت به رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و اجتناب از اصراف و زیاده‌روی در مصرف انرژی در روز‌های پیش‌رو تذکر داد.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول