اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت نماینده ولی فقیه در گیلان

مناسبت‌های ملی و مذهبی در مصلای رشت برگزار می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی با محوریت نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار می‌شود.

مناسبت‌های ملی و مذهبی در مصلای رشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد اکبرزاده پیش از ظهر امروز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری یادواره شهیدان انصاری و نورانی در گیلان با قدردانی از مهدی مجرد مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی با برش‌های بومی و عامه با نظر ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) رشت برگزار شود.

وی ادامه داد: مناسبت‌هایی که آثار آن در بر گیرنده عامه جامعه است و تمرکز ملی را دنبال می‌کند، در مصلای رشت برگزار می‌شود.

اکبرزاده به برگزاری یادواره شهیدان انصاری و نورانی استاندار و معاون استاندار اسبق گیلان در 13 تیر جاری اشاره کرد و افزود: مراسم یادواره شهدای مذکور در رودسر و لنگرود در عصر پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

معاون استاندار گیلان سخنران مراسم مذکور را حسن غفوری‌فرد رئیس هیئت نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد و گفت: غفوری‌فرد سخنران سه مراسم یادواره شهیدان انصاری و نورانی در رشت، رودسر و لنگرود است.

*انصاری و نورانی شهدای قشر کارمند کشور هستند

رئیس سازمان بسیج کارمندان گیلان نیز در جلسه مذکور با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی شهدای کارمند کشوری در سال 90 معرفی شدند، تصریح کرد: سال گذشته شهیدان انصاری و نورانی جزو شهدای کارمند کشوری بودند.

محمد پورمحسن از برگزاری یادواره شهدای قشر کارمند در هفته دولت امسال در گیلان خبر داد و افزود: یادواره شهدای استان با محوریت شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌شود.

*شهیدان انصاری و نورانی چهره‌های ارزشی انقلاب هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز در جلسه تمهید مقدمات برگزاری یادواره شهیدان انصاری و نورانی در رشت گفت: شهید انصاری پس از واقعه هفتم تیر در سال 60 با شهامت و شجاعت سخنرانی کرد و به دست منافقین ترور شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری وضعیت کشور در سال 60 را ویژه خواند و بیان کرد: شهیدان انصاری و نورانی از چهره‌های انقلابی و ارزشی بودند.

به گزارش فارس، شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی سمت استاندار و معاون استاندار گیلان در سال 60 را به عهده داشتند که به دست منافقین ترور شدند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول