اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دور نخست

تنیس‌بازان قمی به مرحله دوم جام رمضان کشور صعود کردند

تنیس‌بازان قمی با کسب برتری مقابل حریفان خود جواز حضور در مرحله دوم رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ کشور جام رمضان را به دست آوردند.

تنیس‌بازان قمی به مرحله دوم جام رمضان کشور صعود کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنیس‌بازان قمی هر ساله علاوه بر رقابت‌های متعدد در قالب مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی تنیس کشور در پیکارهایی که به مناسبت‌های مختلف توسط فدراسیون تنیس برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود، پای ثابت رقابت‌ها به شمار می‌روند.

سال گذشته در رقابت‌های تنیس جام رمضان علی حاتمی موفقیت‌های بسیار خوبی برای تنیس قم به دست آورد و امسال نیز که مسابقات تنیس جام رمضان با عنوان جایزه بزرگ جام پارسیان به انجام می‌رسد، چهار تنیس‌باز قمی حضور دارند.

مسابقات تنیس جایزه بزرگ رمضان جام پارسیان در حالی به انجام می‌رسد که در آن تنیس‌بازان رده سنی زیر 16 سال با یکدیگر مسابقه می‌دهند که در بین برترین‌های روز نخست، تنیس‌بازان مستعد قمی توانستند خود را به مرحله دوم برسانند.

نخستین روز رقابت‌های جایزه بزرگ رمضان جام پارسیان با معرفی نفرات برتر رده سنی زیر 16 سال به پایان رسید و تنیس‌بازان جوان و آینده‌دار قمی شگفتی‌سازان این مرحله بودند که با عبور از سد رقبا موفق شدند به مرحله بعدی راه یابند.

نخستین روز مسابقات جایزه بزرگ جام پارسیان با حضور 42 تنیسور در رده سنی زیر 16 سال در زمین‌های آکادمی تنیس پارسیان برگزار شد و نفرات راه یافته به مرحله بعدی این رقابت‌ها در حالی مشخص شدند که چهار نفر از برترین‌ها از ورزشکاران قمی بودند.

محمدجواد رضازاده، امیرحسین بادی، مهرداد میرعارفی و سالار زندی‌فر همگی از چهره‌های آینده‌دار تنیس قم هستند که به همراه مصطفی برادران حسینی، کامیار تفقدی، آریان گشتاسبی، اتابک مفتاح و سید شایان ضیائیان راهی دور دوم شدند.

همچنین سامان شفاعی، آرمان جلیلی، سید عماد لاجوردی، سامان نجفی، علی ‌هاتف، محمدرضا درویش، سجاد شادمان، آرمین رستمی، پدرام یزد خواستی، محمدصادق خدابنده، پویان حجازی، سید سینا محقق پور و مازیار دباغ دیگر صعودکننده‌ها از این جدول به شمار می‌روند.

از سوی دیگر آرش سرتیپی، سپهر قیاسی، محمد کارگران، امیر علی غفرانیها، سالار زندی فر، محمود شبانکار، حسین نجاتی، سینا صمیمی، آرش صفایی، مهرداد مرادی و مهرداد میر عارفی نیز موفق شدند با عبور از سد حریفان خود به جمع نفرات راه یافته به مرحله بعدی بازی‌ها بپیوندند.

این رقابت‌ها تا امشب جمعه بیست و هشتم تیرماه از افطار تا سحر در آکادمی تنیس پارسیان در دو رده سنی زیر 16 و زیر 18 سال و به صورت دو ست از سه ست انجام می‌شود و در پایان به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول