اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابلاغ حکم از سوی استاندار

اولین شهردار دوراهک فعالیت خود را آغاز کرد

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک گفت: اولین شهردار دوراهک پس از ابلاغ حکم خود از سوی استاندار بوشهر، کار خود را در ساختمان سابق دهیاری این شهر آغاز کرد.

اولین شهردار دوراهک فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر،رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک عصر امروز در آغاز آیین شروع به کار فعالیت اولین شهردار این شهر اظهار داشت: این شهر دارای ظرفیت‌های فراوانی است که با همدلی و اتحاد و تلاش می‌توان توسعه همه جانبه در منطقه را شاهد بود.

حسن دوراهکی افزود: دوراهکی‌ها همواره با حضور در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام و مسئولان نظام نشان داده‌اند و در طول 8 سال دفاع مقدس نیز جوانان و مردان این شهر حضور فعالی در عرصه‌های نبرد داشته‌اند که شهدای این دیار گواه این ادعاست.

وی خواستار بسترسازی مناسب و تخصیص اعتبارات کافی در راستای خدمت بیشتر به این مردم شد.

اولین شهردار دوراهک نیز در این آیین ابراز امیدواری کرد: شهر شدن دوراهک بتواند زمینه رفاه و آسایش مردم را بیش از پیش فراهم کند.

هوشنگ احمدی با بیان اینکه این شهر از امکانات بالقوه‌ای برای توسعه و پیشرفت برخوردار است تأکید کرد: مردم این منطقه که اغلب آنها به کشاورزی مشغول هستند از امکانات و زیرساخت‌های شهری بی‌بهره هستند که لازم است توجه ویژه‌ای در جهت تامین اعتبارات لازم به این منطقه شود.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول