اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای اردبیل

ووشوکار اردبیلی تندیس کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و ورزش را به دست آورد

یعقوب یکانی‌پور ووشوکار پرآوازه استان اردبیل توانست تندیس کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و ورزش را که در تهران برگزار شد، به دست آورد.

ووشوکار اردبیلی تندیس کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و ورزش را به دست آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یعقوب یکانی‌پور ووشوکار پرآوازه استان اردبیل توانست تندیس کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و ورزش را که در تهران برگزار شد، به دست آورد.

 

این ووشوکار اردبیلی که بیش از ده‌ها مدال رنگارنگ جهانی و بین‌المللی به دست آورده برای اولین بار توانست در بین 10 تا 12 ورزشکاری باشد که با ارائه مقاله‌ای به کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و ورزش موفقیتی برای استان اردبیل به دست آورد و مورد تجلیل قرار گیرد.

این ووشوکار اردبیلی که هم اکنون 38 ساله است ورزش خود را از دوران نوجوانی و 10 تا 12 سالگی و با گرایش به رشته تکواندو، کونگ‌ فو و سپس ووشو آغاز کرده و امروز به یکی از مربیان موفق و آموزش‌دهندگان رشته شائولین، ساندا و دفاع شخصی تبدیل شده است.

مربی تیم منتخب ساندا و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری، بین‌المللی و جهانی بهترین حضورش را در مسابقات جهانی و بین‌المللی حضور در مسابقات جهانی 2010 معبد شائولین کشور چین اعلام کرده که در کنار آن توانسته بیش از 10 مدال برون مرزی را در مسابقات متعدد به دست آورد.

مربی تیم منتخب ساندای کشور با کسب این توفیق توانست ورزش استان اردبیل را در رشته ووشو پرآوازه کند به طوریکه این قهرمان بین‌المللی و جهانی همچنان با قوت و قدرت به تربیت شاگردانی مشغول است تا در مسابقات جهانی و بین‌المللی بتوانند درخشش کرده و برای کشورمان افتخاراتی روزافزون کسب کنند.

انتهای پیام/62004/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول