اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن ووشوی اردبیل :

تمام ادعاهای مسئولان هیئت ووشو کذب محض است

رئیس انجمن ووشوی اردبیل گفت: تمام ادعاهای مطرح شده از سوی رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل و ورزش و جوانان کذب محض است چرا که با مستندات ثابت می‌کنیم که بنده صاحب مقام‌های جهانی و بین‌المللی بوده و محرومیت بنده نیز صحت ندارد.

تمام ادعاهای مسئولان هیئت ووشو کذب محض است

یعقوب یکانی‌پور با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل و با ارائه مدارک و مستنداتی با واکنش به اظهارات اخیر رئیس هیئت ووشو و مسئولان ورزش و جوانان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده مدعی سفر به کشور ارمنستان نیستم بلکه یکبار به کشور چین سفر کردم و اگر سفری نیز به خارج از کشور صورت گرفته هیچ ربطی به فدراسیون و هیئت اردبیل ندارد و رئیس هیئت اردبیل نیز در جایگاهی نیست که بخواهد در مورد بنده تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ بنده تنها نماینده و قهرمان جهان در مسابقات سنتی شائولین کشور چین بوده و مربی تیم منتخب ساندا و سبک‌های ووشو در میادین بین‌المللی هستم که تمام مستندات خود را در دفتر خبرگزاری فارس به معرض نمایش گذاشتم.

وی افزود: تمام ادعاهای مطرح شده از سوی رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل و ورزش و جوانان کذب محض است چرا که با مستندات ثابت می‌کنیم که بنده صاحب مقام‌های جهانی و بین‌المللی بوده و محرومیت تزئینی بنده نیز از روی غرض بوده است.

مربی و داور دان 2 ووشو یادآور شد: در تعجبم که چگونه یک مسئول فدراسیون با حرف و نقشه مغرضانه رئیس هیئت که خود دچار مسائل و مشکلات فنی و تکنیکی است اقدام به نوشتن محرومیت برای یک قهرمان ملی کرده و خواسته با آبروی او بازی کند در حالی که پشت پرده چیز دیگری است و به دلیل لغو سفر دبیر فدراسیون به ارمنستان و حضور بنده به عنوان پشتیبان برای اعزام تیمی به مسابقات بین‌المللی ارمنستان از روی لجاجت صیاد حیدری دبیر فدراسیون اقدام به این نامه‌نگاری کرده است.

یکانی‌پور گفت: بنده با قدرت و ارائه مستندات و احکام و نامه‌های فدراسیون که از طرف خود دبیر فدراسیون امضا شده و نشان از حقانیت و اثبات ادعاهای بنده است جهت ثبت در سایت خبرگزاری فارس آن را ارائه کردم تا همه بدانند حق و ناحق چه کسی است.

وی با پاسخ مثبت به درخواست خبرگزاری فارس دفتر اردبیل مبنی بر برگزاری یک مناظره رو در رو با رئیس هیئت ووشوی استان و نماینده ورزش و جوانان در روزهای آتی عنوان کرد: بنده معتقدم نه تنها رئیس هیئت ووشو مربیان و قهرمانان سال‌های گذشته را کنار گذاشته و خود دست نشانده برخی از عوامل بیرونی در هیئت است با کم‌توجهی و ساده‌انگاری مطالبی را در اظهارات خود اعلام کرده است که این مطالب کاملا‌ً کذب و بی‌اثر است در حالی که بنا به نامه ارائه شده مبنی بر تاییدیه احکام و مقام‌های مسابقات جهانی و بین‌المللی، از طرف خود دبیر فدراسیون ووشو صیاد حیدری امضا شده است.

قهرمان چندین دوره مسابقات داخلی و بین‌المللی بیان داشت:‌ در خصوص مربی بودن بنده نیز نامه پیوستی به تاریخ 22/1/ 88 برای مخاطبان نمایش داده می‌شود که کمیته ملی المپیک در خصوص مربی بودن بنده برای اعزام تیم منتخب ساندای ایران به مسابقات بین‌المللی ایتالیا مجوز داده که خوشبختانه این نامه نیز به تایید و امضای دبیر فدراسیون صیاد حیدری رسیده است.

تنها مدال‌آور مسابقات معبد شایلین در چین افزود: بنده امسال هیچ سفر خارجی نداشتم و با ارائه پاسپورت شخصی خودم به خبرگزاری فارس اطمینان می‌دهم که ادعای حضور بنده در مسابقات ارمنستان کذب است و اگر زمانی نیز به سفر خارجی و مسابقات رفته‌ام هیچ ارتباطی به رئیس هیئت و مسئولان ورزش و جوانان ندارد که اظهارات مطرح شده دخالت بی‌جا و نامناسب بوده است.

وی تصریح کرد: بنده در کنار سمت رئیس انجمن ووشوی استان نماینده سازمان بین‌المللی اژدهای سرخ در ایران هستم و با سابقه 25 سال ورزش قهرمانی اجازه چنین بی‌ادبی و بی‌ارزشی‌ها را به هیئت و حتی دبیر فدراسیون نداده و بابت این مسئله اعاده حیثیت می‌کنم و معتقدم همه این توطئه‌چینی‌ها حرکتی برای تخریب چهره ورزشی بنده بوده است.

این قهرمان مسابقات بین‌المللی ووشو ادامه داد: اگر آقایان مدعی، یک دهم مقامات و افتخارات بنده را در عرصه جهانی و بین‌المللی کسب کرده‌اند آماده هستم این رشته ورزشی را کنار بگذارم در حالی که بنده از سوی سازمان بین‌المللی ورزش‌های رزمی به مسابقات جهانی هنرهای رزمی که 27 مهر ماه در آنتالیای ترکیه برگزار می‌شود، دعوت شده‌ام.

یکانی‌پور گفت: علاوه بر بنده سایر مربیان و پیشکسوتان این رشته را مسئولان هیئت ووشو که دارای غل و غش هستند دعوت نمی‌کنند در حالی که با ساخت و پاخت‌های داخلی سعی می‌شود هیئت ووشوی استان با رفتارهای قلدر‌مابانه محمد‌زاده و تبعیت بی‌چون و چرای افشار از این فرد که بیشتر شیوه رشته کاراته را در پیش گرفته‌اند مدیریت می‌شود در حالی که این افراد اهمیتی به ظرفیت مربیان و پیشکسوتان در این رشته ندادند.

مسئول سبک چانگ‌چوان در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت:‌ قطعاً با نشست و مناظره‌هایی که در دفتر خبرگزاری فارس در روزهای آینده انجام می‌شود سعی خواهیم کرد مستندات بسیاری را تقدیم کنیم تا ماجرا بیش از گذشته تبیین شده و روشن شود.

انتهای پیام/62001/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول