اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاسم‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

آمل قهرمان مازندران در ووشو شد

رئیس سبک نان‌چوان ووشو در مازندران گفت: آمل در رقابت‌های ووشو سبک نان‌چوان قهرمانی مازندران توانست با کسب 11 مدال طلا قهرمان شود.

آمل قهرمان مازندران در ووشو شد

اکبر قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: رقابت‌های رشته رزمی ووشو سبک نان‌چوان قهرمانی مازندران با حضور 210 رزمی‌کار در سالن سرپوشیده اوجی‌آباد آمل برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در دو بخش ساندا و تالو دنبال شد، افزود: در این مبارزه یک روزه ووشوکاران 9 شهر مازندران حضور داشتند.

قاسم‌زاده با ابراز اینکه این مسابقات در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان پیگیری شد، گفت: مبارزات در 12 وزن و چهار بخش OPEN برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه در پایان این مسابقات ووشوکاران شهرستان آمل با کسب 11 مدال طلا، هفت نقره و 13 برنز قهرمان این مسابقات شدند، خاطرنشان کرد: شهرستان نور نیز با پنج مدال طلا، سه نقره و یک برنز دوم شده و محمودآباد هم با دو مدال طلا، هفت نقره و سه برنز سوم شد.

رئیس سبک نان‌چوان ووشو در مازندران اذعان داشت: مسابقات به صورت حذفی بوده و نفرات برتر به عنوان تیم منتخب مازندران سبک نان‌چوان ووشو به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد تا برترین‌ها به اردوی تیم ملی اعزام شوند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول