اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه ملایر خبر داد

توزیع بیش از 2 هزار پرچم با موضوع روز قدس در بین راهپیمایان

فرماندار ویژه ملایر از توزیع بیش از 2 هزار پرچم و با موضوع روز قدس در بین راهپیمایان خبر داد و نصب پلاکارد در خصوص اطلاع رسانی در زمینه روز قدس را یکی دیگر از برنامه‌ها برشمرد.

توزیع بیش از 2 هزار پرچم با موضوع روز قدس در بین راهپیمایان

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز قدس در ملایر با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام همواره با هدف خدمت به مردم و دفاع از حق به پیروزی رسید اظهار داشت: روز قدس یادآور دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که به فرمان امام راحل(ره) در جمعه آخر ماه مبارک رمضان با این مضمون نامگذاری شد.

وی با اشاره به اینکه ملت مظلوم فلسطین بیش از 60 سال است که سلطه اسرائیل را تحمل کرده و همواره در مقابل ظلم ایستاده‌اند افزود: اگر ملت‌های عربی با هم متحد شده و در کنار هم با وحدت پیش بروند این غده سرطانی را از پای در آورده و اسرائیل از صفحه روزگار محو می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر یکی از شاخصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دفاع از مظلوم برشمرد و تصریح کرد: ملت ایران از اول پیروزی انقلاب اسلامی به توجه به فرامین امام خمینی و رهبر معظم انقلاب همه ساله همزمان با این روز ندای آزادی قدس را سر داده و به دفاع از مظلومیت ملت فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی‌های ملت ایران در صحنه‌های مختلف اظهار داشت: وظیفه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس امسال است.

آزادبخت حضور ملت ایران را در این روز در دفاع از ملت فلسطین بسیار مهم برشمرد و ابراز داشت: این روز با تدبیر اندیشمندانه امام(ره) به یکی از روزهای مهم سیاسی و حضور ملت‌ها در این راهپیمایی در دنیا تبدیل شده است.

وی یادآور شد: امروز ملت‌های آزاده دنیا همراه با ملت ایران در کشورهای مختلف به دفاع از قدس شریف و ملت فلسطین به خیابان‌ها می‌آیند و خواستار آزادی سرزمین اشغال شده فلسطین از دست مزدوران رژیم صهیونیستی هستند.

فرماندار ویژه ملایر بر اطلاع‌رسانی عمومی برای شرکت مردم کشور و شهرستان در این روز توسط مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها باید با هماهنگی برای حضور مردم در این روز صورت گیرد.

وی بیان داشت: تأمین سیستم صوتی، هماهنگی لازم برای سخنران و شعارگو ، حضور ادارات و نهادها در این روز در این راهپیمایی بزرگ باید با جدیت پیگیری شود تا مشکلی برای مردم نداشته باشیم.

آزادبخت بر آمادگی اکیپ‌های هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، نیروهای آتش نشانی، اورژانس و ... در این روز تأکید کرد و گفت: کمیته‌های شکل گرفته توسط ادارات باید هماهنگی لازم را در خصوص مسئولیتی که به آنها واگذار شده به نحو احسن انجام دهند.

وی از توزیع بیش از 2 هزار پرچم و با موضوع روز قدس در بین راهپیمایان خبر داد و نصب پلاکارد در خصوص اطلاع رسانی در زمینه روز قدس را یکی دیگر از برنامه‌ها برشمرد.

فرماندار ویژه ملایر گفت: یک هفته مانده به روز قدس سربرگ ادارات و نهادها نیز با موضوع روز قدس مزین می‌شود.

وی تصریح کرد: مسیر تعیین شده امسال برای راهپیمایی روز قدس از مقابل شهرداری ملایر همزمان با شروع راهپیمایی سراسر کشور به سمت میدان امام حسین (ع) و از آنجا به سمت مصلی بزرگ ملایر خواهد بود.

آزادبخت اظهار داشت: سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام احد آزادیخواه مدیرکل سازمات تبلیغات اسلامی استان است که در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد داشت.

وی گفت: بعد از راهپیمایی نیز مردم مؤمن و روزه‌دار ملایر نماز عبادی سیاسی جمعه را در مصلای بزرگ ملایر اقامه خواهند کرد.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ملایر بعد از راهپیمایی برای ایاب و ذهاب راهپیمایان و مؤمنان روزه‌دار آمادگی لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول