اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس صورت گرفت

اعلام برنامه‌ها و مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شیراز

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برنامه‌ها و مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌ها و مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری روز قدس این استان اظهار داشت: روز جهانی  قدس برای تمام ادیان و برخی از یهودیان آزادی‌خواه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، باید مورد آسیب‌شناسی جدی قرار گیرد و از تمام ظرفیت‌ها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن استفاده شود.

رضایی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس در 11 مرداد ماه مقارن با 24 ماه مبارک رمضان در شیراز از میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز و پس از حرکت در مسیر بلوارهای لطفعلی‌خان و شهید دستغیب به مصلی نماز جمعه شیراز ختم می‌شود.

این مسئول بیان داشت: تمام دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی، رسانه‌ها و صدا و سیما در فضاسازی این روز مهم و تاریخی نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد: کارهای پژوهشی، وبلاگ‌نویسی، برپایی نمایشگاه‌های مردمی، تدابیر امنیتی و اختصاص تانکر آب برای گرفتن وضو و باز بودن مساجد و حسینه‌ها در مسیر راهپیمایی از جمله برنامه‌های در دست اجرای این نهاد مردمی است.

رضایی ابراز داشت: یکی دیگر از اهداف برپایی روز جهانی قدس، این است که به جامعه خود و دیگر جوامع جهانی بگوئیم رژیم صهیونیستی جعلی و نامشروع است.

در ادامه امام جمعه موقت شیراز نیز در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: روز جهانی قدس مبنای قرآنی داشته و خداوند زنده باد و مرده باد را قبول ندارد اما در برابر ظلم و ستم جابران، آن را جایز می‌شمارد.

حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی خاطرنشان کرد: امام راحل از سال 42 در مدرسه فیضیه قم و نیز مقام معظم رهبری در این برهه از زمان به خطر آمریکا و رژیم صهیونیستی اشاره کرده‌اند و برای تحقق این امر مهم باید تمام متولیان فرهنگی، آحاد جامعه، رسانه‌های گفتاری و شنیداری در این روز جهانی پیشگام باشند.

انتهای پیام/2448/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول