اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 12 دانشگاه آزاد اسلامی:

امکانات دانشگاه آزاد واحد بیجار در شأن مردم بیجار نیست‌

رئیس منطقه 12 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امکانات دانشگاه آزاد واحد بیجار در شأن مردم بیجار نیست و باید زمینه برای پیشرفت کیفی و کمی این دانشگاه فراهم شود.

امکانات دانشگاه آزاد واحد بیجار در شأن مردم بیجار نیست‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، محمدباقر کیانی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد واحد بیجار که در سالن اجتماعات مجتمع امیرنظام گروسی با حضور نماینده مردم بیجار در مجلس برگزار شد اظهار کرد: حق مردم بیجار و دانشجویان دانشگاه آزاد این شهر استفاده از امکانات به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به نحو احسن و بدون هیچ کم و کاستی است.

وی دانشگاه را مصدر خدمات انسانی و تربیت و آموزش عنوان کرد و افزود: رکن اصلی توسعه تعلیم و تربیت منابع انسانی است و دانشگاه ها در این امر خطیر نقش اساسی بر عهده دارند.

وی ارتقاء کیفی وضعیت آموزش در دانشگاه‌های آزاد استان کردستان را از مهم‌ترین اهداف مدیران این دانشگاه‌ها دانست و عنوان کرد: ارتقاء شاخص‌های پژوهشی، فرهنگی، علمی را در کنار برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و شناسایی دانشجویان نخبه را از دیگر برنامه‌های مهم دانشگاه‌های آزاد استان کردستان است.

کیانی ارتباط دانشگاه با بازار کار و استفاده از علم برای کارآفرینی را از ضروریات دانست و اظهار کرد: دانشگاه آزاد می تواند با خودکفایی و بالابردن سطح کیفی و کمی علم  در تحقق حماسه اقتصادی نقش آفرینی مهمی را ایفا کند.

وی با اشاره به قدمت تاریخی چندین هزاره ساله شهرستان بیجار شرایط این دانشگاه را مردم بیجار مساعد و مناسب ندانست و خواستار کمک‌های خیرین این شهر در راستای ارتقاء این دانشگاه شد.

این مسئول اذعان کرد: آموزش نیروی انسانی نیازمند تجهیزات و کارگاه‌های آموزشی و افزایش و بالا بردن شاخص‌های علمی و فرهنگی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بیجار با توجه به مشکلات فراوان اکنون یک واحد دانشگاهی است و ظرفیت‌های پیشرفت را داراست و امیدواریم هر چه سریع‌تر تمام مشکلات آن مرتفع شود.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: با حمایت از علم و نخبگان فرصتی فراهم کنیم که جوانان کشورمان نیز سهم بسزایی در توسعه کشور داشته باشند.

در پایان از خدمات علی مرادیان رییس اسبق دانشگاه آزاد واحد بیجار تجلیل و محمد سلیمانی به عنوان ریاست جدید این واحد منصوب شد.

انتهای پیام/79015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول