اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز رحلت حضرت خدیجه (س)

مراسم پرفیض دعای کمیل در امامزاده پنج تن سمیرم برگزار می‌شود

در سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) دعای روح بخش کمیل با نوای دلنشین رضا نبوی مداح کشوری در صحن امامزاده پنج تن سمیرم طنین‌انداز می‌شود.

مراسم پرفیض دعای کمیل در امامزاده پنج تن سمیرم برگزار می‌شود

علی مبشری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار کرد: به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه(س) دعای کمیل در صحن مقدس امامزاده پنج تن سمیرم برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مداح اهل بیت (ع) حاج رضا نبوی و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) روز پنجشنبه 27تیرماه ساعت 21 و 30 دقیقه شب برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سمیرم اظهار کرد: از تمامی مردم شیعه و ولایتمدار سمیرم برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

وی در ادامه از برگزاری جزء خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان در چهار امامزاده سمیرم خبر داد و تصریح کرد: در راستای نشر و ترویج فرهنگ حیات بخش قرآن و بهره گیری از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی، محفل معنوی جزء خوانی قرآن کریم همه روزه در ماه مبارک رمضان در امامزاده سلطان ابراهیم و پنج تن سمیرم و امامزاده بی بی ناز بانو شهر حنا و بی بی گل خاتون شهر کمه سمیرم برگزار می‌شود.

مبشری در پایان بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید و گفت: قرائت قرآن کریم مقدمه‌ای برای آشنایی، تدبر، عمل و بهره مندی از معارف قرآن کریم خواهد بود و اجرای این برنامه فضای معنوی ماه مبارک رمضان را در بقاع متبرکه پررنگ‌ تر می‌کند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 120 مسجد، 26 حسینیه و 23 امامزاده در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول