اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر خبر داد

برگزاری کلاس اخلاق با حضور علامه عبدالقادر شوشتری در شوشتر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر از برگزاری کلاس اخلاق در این شهرستان با حضور استاد عرفان و عارف نامی علامه عبدالقادر شوشتری خبر داد.

برگزاری کلاس اخلاق با حضور علامه عبدالقادر شوشتری در شوشتر

حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: در راستای فراهم شدن شرایطی برای تذهیب نفس در بین جوانان و قاریان قرآن شهرستان شوشتر قرار شده است از امروز از محضر استاد برجسته عرفان و عارف نامی استاد عبدالقادر شوشتری بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به مکان برگزاری این کلاس اخلاق اسلامی گفت: قرار است این کلاس عصر امروز پس از ادای نماز ظهر و عصر در مسجد بزرگ آل‌طیب شوشتر برگزار شود.

پورحمیدی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده است، افزود: در این باره اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای مردم شوشتر انجام شده است و می‌کوشیم تا هرچه بیشتر از محضر این استاد برجسته و عارف نامی استفاده شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوشتر با اشاره به اینکه تذهیب نفس در ماه رمضان باید همراه قرآن باشد، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان پس از برگزاری کلاس اخلاق استاد شوشتری در مسجد آل‌طیب مراسم باشکوه جزء خوانی از سوی شورای اسلامی شهر و ... برگزار می‌شود که مورد استقبال مردم شریف و مومن شوشتر است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های اخلاق اسلامی و ... یکی از مسائلی است که در ماه رمضان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر پیگیری شده است و به این منظور از امروز این مهم محقق می‌شود.

انتهای پیام/72006/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول