اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی تامینی:

لوکا بداخلاق نیست/ هر مربی برای خودش یک دیسیپلین دارد

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هر مربی برای خودش دیسیپلین دارد و لوکا هم شرایط مربی‌گری خاص خودش را دارد، همه می‌گویند این مربی اخلاق تندی دارد در صورتی‌که رفتار بسیار خوبی را در تمرینات از وی شاهد هستیم.

لوکا بداخلاق نیست/ هر مربی برای خودش یک دیسیپلین دارد

هادی تامینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: پیشنهادات خوبی از تیم‌های دیگر داشتم اما با توجه به اینکه یکسال و نیم در اصفهان و در تیم سپاهان حضور داشتم شرایط را در اصفهان و ذوب‌آهن مساعد دیدم و این تیم را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم.

وی تصریح کرد: ذوب‌آهن طی سالیان گذشته همیشه یک تیم بسیار خوب نشان داده و در سال‌های اخیر حرف نخست را به لحاظ نحوه بازی کردن ‌زده است و نتایجی که سال گذشته برای این تیم بوجود آمد به هیچ عنوان حقش نبود و در خور نام و منزلت این تیم نبود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: به اعتقاد من ذوب‌آهن تیمی یکدست و جوان است که در سال جاری نیز با بازیکنان جوان و خوبی که به ترکیب خودش اضافه کرده است می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن بازیکنان خوبی را به ترکیب خودش اضافه کرده است افزود: تمرینات خوبی را در کردان کرج پشت سر گذاشتیم و قصد داریم با قدرت از ابتدای لیگ به میدان برویم.

تامینی با اشاره به سرمربی تیمش تاکید کرد: هر مربی برای خودش دیسیپلین دارد و لوکا هم شرایط مربی‌گری خاص خودش را دارد، همه می‌گویند این مربی اخلاق تندی دارد در صورتی‌که رفتار بسیار خوبی را در تمرینات از وی شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه تنها در صورتی‌که بازیکنی کم کاری کند به طور طبیعی و مانند هر مربی دیگر لوکا نیز ناراحت می‌شود ادامه داد: در سپاهان نیز با این مربی کار کرده بودم و در آنجا نیز یکسری از مسائل را از بیرون تیم برایش بوجود آوردند که منجر به ترک سپاهان از سوی این سرمربی شد در حالی‌که لوکا یکی از بهترین مربیان ایران از لحاظ فنی است.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: امیدوارم تمام تیم دست به دست هم داده تا بتوانیم یک بار دیگر ذوب‌آهن را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر سربلند کنیم.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول