اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دو ماه آینده صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 17 هزار مترمربع فضای فرهنگی در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 17 هزار مترمربع فضای فرهنگی در شهر کرمان طی 2 ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شو‌د.

بهره‌برداری از 17 هزار مترمربع فضای فرهنگی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت و شاخص استان کرمان اظهار داشت: طی دولت‌های نهم و دهم عدالت واقعی از حیث توزیع خدمات و حق مردم در کشور رقم خورد.

وی بیان داشت: بهترین سند این مسئله حضور چهار دوره هیئت دولت در استان‌ها و ارتباط مستقیم با مردم است که منجر به تغییر و تحولات جدی شد.

سعیدی افزود: طی دولت نهم و دهم گام‌های بلندی در حوزه فرهنگ و هنر برداشته و بسترسازی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای جلوه‌گری توانمندی‌های حوزه فرهنگ و هنر استان فراهم شد.

وی تصریح کرد: تنها در شهر کرمان 17 هزار متر مربع فضای فرهنگی در حال پیگیری است که طی دو ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شوند.

سعیدی عنوان کرد: 15 هزار متر مربع از این فضا در قالب تالار مرکزی شهر کرمان است که آرزوی دیرینه هنرمندان و فرهنگ دوستان کرمان بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در سراسر استان کرمان فعالیت‌های زیرساختی فرهنگ و هنر جاری و ساری است و امیدواریم کارهای شایسته و فاخری نیز در این فضاها به نمایش گذاشته شود.

وی خاطر نشان کرد: طی دولت نهم و دهم در زمینه زیرسازی و ساختاری بیش از 3.5 برابر دوران بعد از انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر کشور تلاش شد.

انتهای پیام/80017/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول