اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا:

معوقات پرسنل بیمارستان صومعه‌سرا پرداخت شد

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا از پرداخت چهار ماه معوقات پرسنل و کارکنان این بیمارستان خبر داد.

معوقات پرسنل بیمارستان صومعه‌سرا پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، محمدعلی خصوصی‌ثانی عصر امروز در جمع خبرنگاران رمضان را ماه با برکت الهی و فرصتی برای ارتقای معنویت و خودشناسی آدمی دانست.

وی با اشاره به عملکرد چهار ماه بخش خدمات پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا، اظهار کرد: در این مدت میزان خدمات ارائه شده پزشکی به بیماران با همکاری پرسنل و پزشکان بیمارستان صومعه‌سرا ارتقا یافته است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 90 درصد از بیماران اورژانسی و انواع مسمومیت‌ها در تنها بیمارستان صومعه‌سرا درمان شده‌اند.

وی، کمبود کادر پرستاری را از جمله مشکلات بیمارستان امام خمینی(ه) صومعه‌سرا برشمرد و گفت: طبق استانداردهای بین‌المللی هر بیمارستان باید طبق ظرفیت و امکانات پزشکی دارای کادر پرستاری کافی باشد تا خدمات با موفقیت انجام شود.

خصوصی‌ثانی از پرداخت معوقات چهار ماه پرسنل و کارکنان بیمارستان صومعه‌سرا خبر داد.

وی ادامه داد: با رایزنی دانشگاه علوم پزشکی گیلان کمبود 15 درصدی اضافه‌کاری پرسنل برطرف شده و اکنون تمام حقوق و مزایای آنها نیز پرداخت شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های این بیمارستان به صورت مشورتی و با شورایی متشکل از مدیران مربوطه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مشورت اقدامی جامع، کاربردی و مهم در راستای جلوگیری از بسیاری ناهنجاری‌ها است.

وی به ارتقای سطح کیفی پخت وعده‌های غذایی بیمارستان مذکور اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری مشکل کیفیت غذای بیمارستان صومعه‌سرا برطرف شده است.

خصوصی‌ثانی، کمبود تجهیزات خدمات پزشکی در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا را از دیگر مشکلات آن عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه زمینه مناسب برای نصب و راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته بیمارستان صومعه‌سرا فراهم نیست، خاطرنشان کرد: این امر موجب کاهش کیفیت در خدمات‌رسانی به بیماران شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا تصریح کرد: سیستم امحای زباله این بیمارستان به صورت مداوم توسط دانشگاه علوم پزشکی استان کنترل می‌شود.

وی، تنها بیمارستان صومعه‌سرا را دارای پزشکان متخصص در حوزه چشم، ارتوپد، رادیولوژی، نورولوژی، داخلی، زنان، اطفال و طب اورژانس ذکر کرد.

خصوصی‌ثانی خاطرنشان کرد: تمام تلاش پزشکان بیمارستان صومعه‌سرا ارائه به‌روزترین خدمات پزشکی به بیماران مراجعه کننده است.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول