اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه استان بوشهر خبر داد

پرداخت 20 میلیون تومان وام بدون سود و کارمزد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی

نایب رئیس هیئت‌مدیره ستاد دیه استان بوشهر گفت: برای افزایش مشارکت مردم در آزاد سازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد 20 میلیون تومان وام بدون سود و کارمزد پرداخت می‌شود.

پرداخت 20 میلیون تومان وام بدون سود و کارمزد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا حیدری بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری بوشهر نقش ستاد دیه در زمینه آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیر عمد را مهم دانست و گفت: هرساله در ماه مبارک رمضان این ستاد فعالیت خود را از دیگر ماه‌ها بیشتر می‌کند و با برپایی جشنی تحت عنوان جشن گلریزان زمینه افزایش مشارکت مردم برای این امر خیر را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه در 8 ماه گذشته با مشارکت مردم و همکاری ستاد دیه زمینه آزادی 80 زندانی جرائم مالی غیر عمد فراهم شده است افزود: اگر ستاد دیه در آزادی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، فعالیت نکند و کمک‌های خیرخواهانه نیکوکاران نباشد برخی از زندانیان  باید تا آخر عمر در زندان بمانند.

نایب رئیس هیئت‌ مدیره ستاد دیه استان بوشهر اعمال اجباری کردن بیمه شخص ثالث در خودروها عامل مهمی در کاهش زندانیان دانست و گفت: قبل از اجباری شدن این قانون در 5 سال گذشته، روزانه 50 تا 60 نفر بر اثر تصادفات وارد زندان می‌شدند و اکنون این تعداد به 2 نفر در روز کاهش یافته است.

حیدری از آزادی 80 زندانی دیه دراستان بوشهر در 8 ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: ستاد مردمی دیه و رسیدگی به امور زندنیان نیازمند در راستای پیشگیری از مشکلات و معضلات اجتماعی حاصل از سوء زندانی بودن سرپرست و یا عضو خانواده همواره پرتلاش و با جدیت تمام و با بهره‌گیری از مشارکت و خدمات خیرین نسبت به آزادی و بازگشت این قبیل از زندانیان به آغوش گرم خانواده فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر مشارکت مردم و مسئولان بر آزادی زندانیان نیازمند جرائم مالی غیر کلاهبرداری اضافه کرد: جرائم مهریه، نفقه، تصادفات و وقوع حوادث از جمله جرائم مالی غیر عمد است که اکنون 179 نفر در زندان‌های استان بوشهر متحمل به حبس این نوع جرائم هستند.

نایب رئیس هیئت ‌مدیره ستاد دیه استان بوشهر از برگزاری جشن گلریزان در 20 نقطه استان بوشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این برنامه که با همکاری و مشارکت خیرین برگزار می‌شود برای آزادی 179 زندانی جرائم مالی غیر عمد است که این افراد اکنون مدتهاست متحمل حبس هستند.

انتهای پیام/66006/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول